Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Lublin: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Rejonie
i Obwodach Drogowych z podziałem na części.
Część 1 - Rejon i Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim
Część 2 - Obwód Drogowy w Woskrzenicach
Część 3 - Obwód Drogowy w Wisznicach
Numer ogłoszenia: 41163 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Rejonie i Obwodach Drogowych z podziałem na części. Część 1 - Rejon i Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim Część 2 - Obwód Drogowy w Woskrzenicach Część 3 - Obwód Drogowy w Wisznicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń biu-rowych i socjalnych w siedzibie Rejonu i w Obowdach Drogowych z podziałem na części. Część 1 :- budynek Rejonu w Miedzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11a - budynek Obwodu Drogowego w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11c Część 2: - budynek Obwodu Drogowego w Woskrzenicach Dużych nr 16B, 21-500 Biała Podlaska Część 3 - budynek Obwodu Drogowego w Wisznicach 21-518 przy .ul Kościelnej 85.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Część 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Część 3 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących w szczególności: 1) terminów realizacji usług i czasu pracy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie koniecznym. 2) w zakresie przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych w tym organizacyjnych i sytuacyjnych, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, zmiana siedziby Zamawiającego na czas remontów itp. - w zakresie koniecznym. 3) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym. 4) wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określona w umowie wartość umowna i stawka miesięczna zostaną aneksem do umowy odpowiednio dostosowane.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11a, 21-560 Międzyrzec Podlaski
Tel: 83 371-27-54 fax.: 83 371-44-16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Radzyńska 11a, 21-560 Międzyrzec Podlaski pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibie Rejonu i w Obwodzie Drogowym w Międzyrzecu Podlaskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Budynek administracyjny Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim, 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Radzyńska 11a powierzchnia do sprzątania 244 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych - sprzątanie codzienne. II. Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11c:pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 82 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Obwodzie Drogowym w Woskrzenicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Woskrzenicach Dużych 16B, 21-500 Biała Podlaska :pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 90 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w Obwodzie Drogowym w Wisznicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno - warsztatowy Obwód Drogowy w Wisznicach 21- 518 Wisznice ul. Kościelna 85 :pom. biurowe, pom. sanitarne, korytarze /terakota/ powierzchnia 90 m2, w tym czyszczenie umywalek, muszli klozetowych, parapetów, mebli biurowych- sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach od kwietnia do końca października, oraz trzy razy w tygodniu od listopada do końca marca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.