To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Poznań: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 411616 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372368 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej lub w drodze faksowej. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj mebli z załącznika nr 1 do wzoru umowy. Wskaże również miejsce, tj. adres i numer pokoju, do którego Wykonawca zobowiązany będzie meble dostarczyć oraz zamontować i które będzie miejscem wydania mebli zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 24 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do bezpłatnych napraw wadliwych mebli lub bezpłatnej wymiany wadliwych mebli na wolne od wad w terminie 10 dni od dnia zawiadomienia o wystąpieniu wady. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach należy traktować jako standard jakościowy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasad jego realizacji znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spiral Sp. z o.o., ul. Wrzesińska 181, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64114,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59623,02
Oferta z najniższą ceną: 59623,02 / Oferta z najwyższą ceną: 110142,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





