Ogłoszenie z dnia 2005-08-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa pracowni internetowych do szkół - REGION ZACHODNI Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, do kontaktów: Agnieszka Wolska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pracowni internetowych do szkół - REGION ZACHODNI. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, instalacja i integracja pracowni internetowych do szkół znajdujących się na terenie województw: łódzkiego, wielkopolskiego, opolskiego, dolnośląskiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego oraz przyłączenie ich do istniejącej w szkołach sieci telekomunikacyjnej zgodnie z wszystkimi wymaganiami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest również prowadzenie serwisu gwarancyjnego w okresie 3 lat od daty dostawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwa: łódzkie, wielkopolskie, opolskie, dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5.000.000 Euro, około 1050 pracowni. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 800.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę polegającą na dostarczeniu w jednej dostawie serwera i komputerów oraz co najmniej jednego urządzenia peryferyjnego, połączonych z elementami aktywnymi w sieć lokalną z dostępem do internetu wraz z oprogramowaniem podstawowym, położeniu okablowania sieci lokalnej w miejscu instalacji i połączeniu za jej pomocą wszystkich elementów sprzętowych, zainstalowaniu oprogramowania w komputerach i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych, połączeniu sieci lokalnej z siecią zewnętrzną. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie, c)warunek zawarty w punkcie 2 musi spełnić przynajmniej jeden z tych podmiotów. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki będzie większa od 20 Zamawiający dokona oceny wniosków. Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. Zamawiający dokona oceny zamówień polegających na dostarczeniu w jednej dostawie serwera i komputerów oraz co najmniej jednego urządzenia peryferyjnego, połączonych z elementami aktywnymi w sieć lokalną z dostępem do internetu wraz z oprogramowaniem podstawowym, położeniu okablowania sieci lokalnej w miejscu instalacji i połączeniu za jej pomocą wszystkich elementów sprzętowych, zainstalowaniu oprogramowania w komputerach i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych, połączeniu sieci lokalnej z siecią zewnętrzną. Każdy z wykonawców otrzyma liczbę punktów pj obliczoną według następującego wzoru: pj=[suma Sij: max(suma Sij)]x100 gdzie: j - numer przyporządkowany składającym wnioski wykonawcom wg kolejności składania wniosków, j należy do N={1, 2, 3, },N-zbiór liczb naturalnych i - numer przyporządkowany kolejnym zamówieniom zamieszczonym w wykazie załączonym do wniosku wykonawcy, i należy do N={1, 2, 3, },N-zbiór liczb naturalnych Sij - wartość zamówienia (któremu przyporządkowano numer i), wykonanego przez wykonawcę (któremu przyporządkowano numer j), max - największa wartość sumy zamówień z wykazu jednego z wykonawców. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów o kolejności wniosku będzie decydować wyższa wartość zrealizowanego zamówienia o najwyższej wartości spośród zamówień podlegających ocenie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się z dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1-6 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 8. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny zostać dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 1.700.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ich zdolność finansowa będzie oceniana wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania wniosków) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw polegających na dostarczeniu w jednej dostawie serwera i komputerów oraz co najmniej jednego urządzenia peryferyjnego, połączonych z elementami aktywnymi w sieć lokalną z dostępem do internetu wraz z oprogramowaniem podstawowym, położeniu okablowania sieci lokalnej w miejscu instalacji i połączeniu za jej pomocą wszystkich elementów sprzętowych, zainstalowaniu oprogramowania w komputerach i konfiguracji aktywnych urządzeń sieciowych, połączeniu sieci lokalnej z siecią zewnętrzną, z podaniem ich wartości w PLN, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Z opisu przedmiotu każdej dostawy musi wynikać, iż dostawa ta zawierała wszystkie elementy wymienione w punkcie 1 powyżej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Termin wydatkowania środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania upływa 31 grudnia 2005 r. Procedura przyspieszona umożliwia więc zabezpieczenie potrzeb zamawiającego i zapewnia wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania w wyżej określonym terminie, co w przypadku zachowania wydłużonych terminów mogłoby uniemożliwić realizację zamówienia do tego terminu. Podstawa prawna art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-AW-322-19/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 14:00, Siedziba zamawiającego Warszawa, Al. Szucha 25.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego" - III
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.