eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › na usługi doradcze dla inkubowanej spółki STKTK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 41116 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Elbląg: na usługi doradcze dla inkubowanej spółki STKTK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14161 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7, 81-020 Gdynia tel.: 500 205 198 faks: 58 620 80 57 http://kamilzbroja.eu e-mail: office@kamilzbroja.eu

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny 28059440700000, ul. ul. Stanisława Sulimy  1, 82300   Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 34 67, faks 55 237 47 61, e-mail biuro@ept.umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ept.umelblag.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

na usługi doradcze dla inkubowanej spółki STKTK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EPT.271.5.2017.AO/1.1.1.POPW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług doradczych na rzecz inkubowanej Spółki STKTK: 1. warsztat komercjalizacji - Indywidualne spotkanie wykonawcy ze startupem, w celu zdefiniowania obecnego stanu prac i przyszłych potrzeb w zakresie modelu procesów biznesowych przyszłych klientów oraz projektowania odpowiadających tym procesom przepływów pracy i funkcjonalności. Efektem warsztatu będzie opisanie obecnego stanu prac inkubowanej spółki i spisanie wytycznych do zadań realizowanych przez Wykonawcę niżej wymienionych indywidualnych usług. Spotkanie obejmuje 6 godzin i ma się odbyć w siedzibie Zamawiającego w Elblągu. 2. Model procesów biznesowych klientów inkubowanej spółki - Mapa procesów biznesowych działalności gospodarczej, dla której budowana jest aplikacja, - Projekt poszczególnych procesów biznesowych. 3. Przepływy pracy w budowanej przez inkubowaną spółkę aplikacji systemu informatycznego. - Zdefiniowanie podstawowych ról i profili użytkowników budowanej aplikacji, - Projekt przepływów pracy użytkowników budowanej aplikacji, - Projekt danych i dokumentów wejścia i wyjścia wraz ze wskazaniem potencjalnych interfejsów i ich specyfikacji funkcjonalnej. 4. Wymagania biznesowe dotyczące funkcjonalności budowanej przez inkubowaną spółkę aplikacji systemu informatycznego - Zdefiniowanie wymagań w zakresie funkcjonalności budowanej aplikacji, które są niezbędne do obsługi zaprojektowanego przepływu pracy i zapewniają: automatyzację procesu, bezpieczeństwo danych oraz eliminację błędów ludzkich. 5. Wymagania biznesowe dotyczące rekordów bazy danych podstawowych i relacji zachodzących pomiędzy nimi niezbędnych dla projektowanych przepływów pracy. - Zaprojektowanie listy zasobów, których dotyczyć będzie baza danych - Zaprojektowanie danych podstawowych opisujących każdy z zasobów - Zaprojektowanie danych transakcyjnych rejestrowanych podczas przepływów pracy i dotyczących poszczególnych zasobów 6. Przetestowanie z potencjalnym klientem projektowanych rozwiązań - Audyt procesów biznesowych klienta celem weryfikacji modelu procesów - Obserwacja towarzysząca celem weryfikacji przepływów pracy - Wywiad ustrukturyzowany z przedstawicielami klienta celem weryfikacji przydatności i zasadności zakładanych funkcjonalności budowanej aplikacji 7. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie współpracował z osobami wskazanymi przez spółkę. 8. Zamawiający wymaga min. 3 spotkań osobistych w celu omówienia projektów i postępów prac w siedzibie Zamawiającego lub innym dogodnym dla obu stron miejscu w mieście Elbląg. 9. W ramach wykonania usługi, Wykonawca będzie dostępny telefonicznie i mailowo, przez co najmniej przez 4 (cztery) godziny dziennie w dni robocze. 10. Komunikacja odbywać się będzie w języku polskim i/lub angielskim. 11. Wykonawca przekaże wyłączne autorskie prawa majątkowe do utworów powstałych w czasie realizacji Zamówienia inkubowanej spółce. 12. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych, w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 13. Zatwierdzenie realizacji Zamówienia potwierdzone jest protokołem odbioru podpisanym obustronnie przez Wykonawcę i inkubowaną spółkę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79411100-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GRUPA TIPMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,  ,  UL. BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO 1,  20-268,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.