eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoDostawa paliw płynnych i produktów naftowych oraz akcesorii do pojazdów mechanicznych w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Barczewo: Dostawa paliw płynnych i produktów naftowych oraz akcesorii do pojazdów mechanicznych w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 411086 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wipsowo , Wipsowo 51C, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5144520, 5145190, faks 089 5145201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych i produktów naftowych oraz akcesorii do pojazdów mechanicznych w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone na dwie części: I część - dostawa paliw,oleju napędowego i oleju opałowego: olej napędowy 130000 litrów, bezyna bezołowiowa PB 95 - 3000 litrów, olej opałowy - 35000 litrów. II część - Dostawa produktów naftowych i akcesorii do pojazdów mechanicznych wg SIWZ. - oleje silnikowe,przekładniowe ,oleje hydrauliczne, płyny hamulcowe,płyny do spryskiwacza, smary itd..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty 09.21.00.00 - Preparaty smarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane I część - 4000,00 zł, II część 500,00 zł. Wadium należy wnieść na warunkach określonych w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wząć udział wykonawcy,którzy spełniają warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust, 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP, a w szczególnościa) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy PZP. 3. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia dokumentów: - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie,że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miwesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie,że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r.,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 i 24 Prawa zamówień publicznych- wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 5, - koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę potencjału technicznego do wykonywania zamówienia należy dołączyć wykaz wykonywanych dostaw odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia w okresie trzech ostatnich lat o wartości nie mniejszej niż 400 tyś dla części I i 40 tyś dla części II, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że dostawy te zostały wykonane należycie, - oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków projektu umowy-załącznik 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/wipsowo.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wipsowo, Wipsowo 51 C, 11-010 Barczewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretaria Nadleśnictwa Wipsowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw,oleju napędowegi i oleju opałowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej napędowy 130000 litrów, benzyna bezołowiowa PB 95 -3000 litrów, olej opałowy - 35000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów naftowych i akcesorii do pojazdów mechanicznych wg SIWZ -zał nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych,hydraulicznych,smarów, płynów hamulcowych itd. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.