eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Rewitalizacja obiektów kulturalnych w centrum Drohiczyna oraz w Narojkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Drohiczyn: Rewitalizacja obiektów kulturalnych w centrum Drohiczyna oraz w Narojkach
Numer ogłoszenia: 411038 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn , ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obiektów kulturalnych w centrum Drohiczyna oraz w Narojkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Drohiczynie obejmuje remont i dobudowę w tym zakłada się: - demontaż istniejących siedzeń w dużej sali na piętrze, - zmianie poziomu posadzki na widowni, - budowę nowej (większej) sceny, - zmianie funkcji niektórych pomieszczeń, - dobudowa w poziomie piętra nad istniejącym zadaszeniem pomieszczenia administracyjnego, - usunięcie zarysowań ściany północnej, - zamontowanie nowego sufitu podwieszonego w dużej sali - modernizacja części bibliotecznej wraz z łazienką, -wykonanie instalacji: co, elektrycznej, wentylacji, wodociągowej przeciwpożarowej - budowę parkingów i podjazdów dla osób niepełnosprawnych W skład instalacji elektrycznej wchodzi specjalistyczne oświetlenie sceniczne w ilości zgodnej z przedmiarem robót. Poniżej przedstawiono specyfikację urządzeń. Głowica SPOT Specyfikacja: - Ruchoma głowa DMX - min. 12 kanałów DMX - min. 4 tryby pracy urządzenia - min. 50W dioda LED - min. 7 obrotowych, wymiennych Gobo - urządzenie musi posiadać efekt stroboskopu - urządzenie musi być zamontowane z uchwytem i żarówką - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenia Głowica LED Specyfikacja: - Ruchoma głowa DMX - min. 12 kanałów DMX - min. 3 tryby pracy urządzenia - min. moc 108 W (diody LED) - min. 7 obrotowych, wymiennych Gobo - urządzenie musi posiadać efekt stroboskopu - urządzenie musi być zamontowane z uchwytem i żarówką - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenia Reflektor LED Specyfikacja: - reflektor PAR - min. 5 diody LED TRI-COLOR - min. moc 15 W - min. 6 tryby pracy urządzenia - urządzenie musi posiadać efekt stroboskopu - urządzenie musi być zamontowane z uchwytem i żarówką - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenia Reflektor typu PC Specyfikacja: - reflektor teatralny - soczewka typu PC (plan-convex) - min. 150 mm średnica soczewki - min. moc 650 W - urządzenie musi posiadać skrzydełka do reflektora - urządzenie musi posiadać ramkę do filtrów - urządzenie musi być zamontowane z uchwytem i żarówką - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenia Reflektor typu FRENSEL Specyfikacja: - reflektor teatralny - soczewka typu FN (frensel) - min. 150 mm średnica soczewki - min. moc 650 W - urządzenie musi posiadać skrzydełka do reflektora - urządzenie musi posiadać ramkę do filtrów - urządzenie musi być zamontowane z uchwytem i żarówką - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenia Dimmer Specyfikacja: - min. 6 kanałów wyjściowych DMX - sterowanie cyfrowe w systemie DMX512 - wejścia cyfrowe (DMX) i analogowe - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenie Wytwornica dymu Specyfikacja: - sterowanie cyfrowe w systemie DMX512 - min. 2 kanały DMX - możliwość ciągłej produkcji dymu/mgły - zmienny kąt wylotu dymu/mgły - urządzenie powinno posiadać sterownik (na kablu) - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenie Sterownik Specyfikacja: - sterownik do sterowania światłami konwencjonalnymi i automatycznymi - obsługa min. 2 linii DMX512, w tym min. 74 urządzeń - obsługa co najmniej 24 urządzeń automatycznych i 48 dimmerów - możliwość zaprogramowania min. 288 pamięci nieulotnych (tzn. ich zawartość po wyłączeniu zasilania nie zanika), min. 144 pamięci statyczne - min. 24 wielofunkcyjne potencjometry (o długości min. 45mm) z możliwością przypisania im pamięci, jasności urządzeń automatycznych i dimmerów lub atrybutów - min. 24 wielofunkcyjne przyciski umożliwiające pracę z dowolnymi urządzeniami oświetleniowymi. Przyciski muszą umożliwiać podświetlenie ich w kolorze światła i muszą umożliwiać pracę na grupach, paletach, pamięciach i efektach - niezależny potencjometr umożliwiający regulację jasności działania efektu flash - możliwość uaktualnienia oprogramowania konsolety poprzez USB lub kartę SD - zapis spektakli na karcie SD / wbudowany czytnik kart SD - zintegrowana biblioteka urządzeń automatycznych, możliwość definiowania własnych bibliotek z poziomu urządzenia - dowolne adresowanie urządzeń w obszarze 1024 kanałów - para oddzielnych, niezależnych potencjometrów odtwarzania z funkcja kolejki teatralnej, możliwość pracy automatycznej z zadanymi czasami lub manualnej (min. 199 kroków), możliwość płynnego przyspieszenia/zwolnienia działania scen - współpraca z dedykowanym, bezpłatnym oprogramowaniem instalowanym na PC umożliwiającym podgląd i edycję wszystkich parametrów konsolety - współpraca z drugą konsoletą poprzez MIDI - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenie Kratownica Specyfikacja: - kratownica do mocowania oświetlenia scenicznego w systemie Quatro 290 - długość kratownicy min. 9 metrów - kratownica musi posiadać dwie wyciągarki łańcuchowe o minimalnym obciążeniu 1000 kg (na wyciągarkę) - wykonawca zamontuje urządzenie Belka oświetleniowa Specyfikacja: - aluminiowa belka do mocowania oświetlenia scenicznego na ścianach bocznych Sali - długość belki min.1,5 metra - belka musi pomieścić min. 4 punkty świetlne - wykonawca zamontuje urządzenie Sterownik splitter Specyfikacja: - sterownik do rozdzielenia cyfrowego sygnału DMX - min. 4 drożny rozdzielacz DMX (4 wyjścia) - min. jedno wejście DXM - wszystkie wejścia i wyjścia musza być cyfrowo i optycznie odizolowane - możliwość montowania do raka w systemie U - wykonawca zamontuje, uruchomi, zaprogramuje i zsynchronizuje urządzenie Zakres robót w miejscowości Narojki: - budowa altany o wymiarach 3 x 3 m - wykonanie utwardzeń z kostki brukowej 168 m2, - wykonanie systemowego ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową oraz dwoma furtkami, - przebudowa wejściowych schodów do istniejącego budynku Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót oraz projekty budowlane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru wzorów i kolorów materiałów budowlanych przed ich budowaniem. Powinny one być zaakceptowane przez Inwestora. Dodatkowo: Zamawiający zapewni osobę ,która będzie odpowiedzialna za konsultację z Wykonawcą w elemencie przedmiaru nr 7: oświetlenie sceniczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednego zadania polegającego na budowie obiektu budowlanego o wartości co najmniej 400.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie: a) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub przedstawienie promesy kredytowej) b) Posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 400 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednego zadania polegającego na budowie obiektu budowlanego o wartości co najmniej 400.000 zł. brutto;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie projektów budowlanych, przedmiaru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia ,stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z punktem 16.1.4) SIWZ,w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 12.1. SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : -terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 2)wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), 3)konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, 4)konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 5)okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w punktach 1)-5), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. -Wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,-formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 u.p.z.p.- oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, -rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji,-zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drohiczynie ul. Kraszewskiego 5 17-312 Drohiczyn (pok nr 9)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Drohiczynie ul. Kraszewskiego 5 17-312 Drohiczyn (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany w ramach umowy o przyznanie pomocy NR 00029-6930-UM1030040/13 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.