eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NAWybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.SUKCES NA OBCASACH



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Oleśnica: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NA: Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH
Numer ogłoszenia: 410858 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-olesnica.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NA: Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych uczestnikom projektu pn.: SUKCES NA OBCASACH współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, nr umowy o dofinansowanie projektu UDA.POKL.06.01.01-02-144/10-00. Czas trwania projektu 13 miesięcy . 2. Kody CPV: 55320000-9 Usługi podawania posiłków 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 Usługi gotowania posiłków 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół 3. Opis szczegółowy zamówienia: I. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania: a) 10 przerw kawowych w czasie spotkań informacyjnych dla średnio 20 osób w czasie każdego spotkania (w sumie 200 zestawów); b) 70 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu analizy potrzeb szkoleniowych i potencjału uczestniczek projektu - po 7 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 700 zestawów); c) 60 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy - po 6 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 600 zestawów); d) 600 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych - po 60 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 6000 zestawów); II. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług wg następującego harmonogramu: - grudzień 2010: I a) - 100 zestawów; I b), I c), I d) - 0 zestawów; - styczeń 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1004 zestawów; - luty 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 846 zestawów; - marzec 2011: I a) - 100 zestawów; I b), I c), I d) - 872 zestawów; - kwiecień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 928 zestawów; - maj 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 260 zestawów; - czerwiec 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 90 zestawów; - lipiec 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1660 zestawów; - sierpień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1010 zestawów; - wrzesień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 630 zestawów; - październik 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 0 zestawów; III. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I a) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw kawowych co najmniej: - napojów gorących - minimum 150 ml kawy na osobę oraz minimum 150 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g; - napojów zimnych - woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 150 ml na osobę. IV. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I b), c), d) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw obiadowych co najmniej: - dania głównego na gorąco (menu dań głównych musi zawierać co najmniej 8 dań, w tym 3 mięsne, 2 rybne i 3 jarskie) o gramaturze minimum 150g; - ciepłego dodatku do dania głównego (menu musi zawierać co najmniej 4 rodzaje dodatków: ziemniaki, makaron, ryż, warzywa gotowane) o gramaturze minimum 100g; - sałatki (menu musi zawierać co najmniej 6 rodzajów sałatek, składających się z minimum 5 składników) o gramaturze minimum 150g; - napojów gorących - minimum 150 ml kawy na osobę oraz minimum 150 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g; - napojów zimnych - minimum 3 rodzaje soków owocowych 100% w ilości co najmniej 150 ml na osobę oraz woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 150 ml na osobę. V. Do podawanych napojów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatki: śmietankę do kawy w dzbanuszkach porcelanowych o pojemności nie większej niż 300 ml, świeżą cytrynę w plasterkach, cukier biały. VI. Wszystkie dania oraz napoje gorące podane zostaną w naczyniach ceramicznych niejednorazowego użytki, napoje zimne serwowane będą w szklankach lub butelkach o pojemności nie przekraczającej 0,33l. Do konsumpcji przygotowane zostaną sztućce metalowe. Użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana. VII. Wykonawca zobowiązany będzie także do: a) zapewnienia transportu, dostarczenia usługi na miejsce jej świadczenia, obsługi technicznej w zakresie przygotowania miejsca świadczenia usługi, a następnie uprzątnięcia i odbioru; b) zapewnienia obsługi kelnerskiej w trakcie przerw; c) uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach; VIII. Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny dostęp do: a) miejsca i powierzchni stołowej na potrzeby realizacji usługi b) zimnej bieżącej wody c) gniazda 220 V IX. Wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi, muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Użyte produkty będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia. X. Podane gramatury dotyczą dań i posiłków po obróbce termicznej. XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. XII. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności oraz dbałości o miejsca udostępnione przez Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca przystępując do Projektu musi mieć świadomość dyspozycyjności przez 7 dni w tygodniu w całym okresie realizacji projektu. Czas trwania projektu 13 miesięcy. 4. Dane dotyczące projektu pn. SUKCES NA OBCASACH - planowany termin realizacji projektu: od dnia ZAWARCIA UMOWY do 31 października 2011 r., liczba uczestników projektu: 100 kobiet. 5. Termin płatności (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) - płatności częściowe, 45 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia RACHUNKU/FAKTURY do siedziby Zamawiającego, jednakże nie wcześniej niż trzy dni robocze od otrzymania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego środków finansowych na realizację projektu, pochodzących z uruchomienia rezerwy celowej, przyznanej OHP w Oleśnicy przez Ministra Finansów. 6. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji usług został zawarty Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 7. Miejsce realizacji usług (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia): siedziba Zamawiającego - Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 oraz miejsca organizacji imprez sportowych wskazane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu pod rygorem odrzucenia oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem realizację usług gastronomicznych dla zorganizowanej grupy osób o wartości minimum 40 tysięcy złotych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykaz dokumentów wymienionych w SIWZ.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/przetarg-na-uslugi-cateringowe-sno
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania 56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4 tel. (71) 314-20-12 fax. (71) 314-29-09 e-mail: gospomkg5@ohp.pl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania 56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4 sala 224 - sekretariat..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt: SUKCES NA OBCASACH jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz budżet państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.