Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Oleśnica: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro
NA:
Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH
Numer ogłoszenia: 410858 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-olesnica.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro NA: Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: SUKCES NA OBCASACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych uczestnikom projektu pn.: SUKCES NA OBCASACH współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, nr umowy o dofinansowanie projektu UDA.POKL.06.01.01-02-144/10-00. Czas trwania projektu 13 miesięcy . 2. Kody CPV: 55320000-9 Usługi podawania posiłków 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków 55322000-3 Usługi gotowania posiłków 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół 3. Opis szczegółowy zamówienia: I. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania: a) 10 przerw kawowych w czasie spotkań informacyjnych dla średnio 20 osób w czasie każdego spotkania (w sumie 200 zestawów); b) 70 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu analizy potrzeb szkoleniowych i potencjału uczestniczek projektu - po 7 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 700 zestawów); c) 60 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu technik aktywnego poszukiwania pracy - po 6 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 600 zestawów); d) 600 przerw obiadowych w czasie zajęć z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych - po 60 przerw dla każdej z 10-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 6000 zestawów); II. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług wg następującego harmonogramu: - grudzień 2010: I a) - 100 zestawów; I b), I c), I d) - 0 zestawów; - styczeń 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1004 zestawów; - luty 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 846 zestawów; - marzec 2011: I a) - 100 zestawów; I b), I c), I d) - 872 zestawów; - kwiecień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 928 zestawów; - maj 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 260 zestawów; - czerwiec 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 90 zestawów; - lipiec 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1660 zestawów; - sierpień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 1010 zestawów; - wrzesień 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 630 zestawów; - październik 2011: I a) - 0 zestawów; I b), I c), I d) - 0 zestawów; III. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I a) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw kawowych co najmniej: - napojów gorących - minimum 150 ml kawy na osobę oraz minimum 150 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g; - napojów zimnych - woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 150 ml na osobę. IV. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I b), c), d) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw obiadowych co najmniej: - dania głównego na gorąco (menu dań głównych musi zawierać co najmniej 8 dań, w tym 3 mięsne, 2 rybne i 3 jarskie) o gramaturze minimum 150g; - ciepłego dodatku do dania głównego (menu musi zawierać co najmniej 4 rodzaje dodatków: ziemniaki, makaron, ryż, warzywa gotowane) o gramaturze minimum 100g; - sałatki (menu musi zawierać co najmniej 6 rodzajów sałatek, składających się z minimum 5 składników) o gramaturze minimum 150g; - napojów gorących - minimum 150 ml kawy na osobę oraz minimum 150 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g; - napojów zimnych - minimum 3 rodzaje soków owocowych 100% w ilości co najmniej 150 ml na osobę oraz woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 150 ml na osobę. V. Do podawanych napojów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatki: śmietankę do kawy w dzbanuszkach porcelanowych o pojemności nie większej niż 300 ml, świeżą cytrynę w plasterkach, cukier biały. VI. Wszystkie dania oraz napoje gorące podane zostaną w naczyniach ceramicznych niejednorazowego użytki, napoje zimne serwowane będą w szklankach lub butelkach o pojemności nie przekraczającej 0,33l. Do konsumpcji przygotowane zostaną sztućce metalowe. Użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana. VII. Wykonawca zobowiązany będzie także do: a) zapewnienia transportu, dostarczenia usługi na miejsce jej świadczenia, obsługi technicznej w zakresie przygotowania miejsca świadczenia usługi, a następnie uprzątnięcia i odbioru; b) zapewnienia obsługi kelnerskiej w trakcie przerw; c) uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach; VIII. Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny dostęp do: a) miejsca i powierzchni stołowej na potrzeby realizacji usługi b) zimnej bieżącej wody c) gniazda 220 V IX. Wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi, muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Użyte produkty będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia. X. Podane gramatury dotyczą dań i posiłków po obróbce termicznej. XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. XII. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności oraz dbałości o miejsca udostępnione przez Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca przystępując do Projektu musi mieć świadomość dyspozycyjności przez 7 dni w tygodniu w całym okresie realizacji projektu. Czas trwania projektu 13 miesięcy. 4. Dane dotyczące projektu pn. SUKCES NA OBCASACH - planowany termin realizacji projektu: od dnia ZAWARCIA UMOWY do 31 października 2011 r., liczba uczestników projektu: 100 kobiet. 5. Termin płatności (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) - płatności częściowe, 45 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia RACHUNKU/FAKTURY do siedziby Zamawiającego, jednakże nie wcześniej niż trzy dni robocze od otrzymania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego środków finansowych na realizację projektu, pochodzących z uruchomienia rezerwy celowej, przyznanej OHP w Oleśnicy przez Ministra Finansów. 6. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji usług został zawarty Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 7. Miejsce realizacji usług (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia): siedziba Zamawiającego - Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 oraz miejsca organizacji imprez sportowych wskazane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu pod rygorem odrzucenia oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem realizację usług gastronomicznych dla zorganizowanej grupy osób o wartości minimum 40 tysięcy złotych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz dokumentów wymienionych w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/przetarg-na-uslugi-cateringowe-sno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania
56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4
tel. (71) 314-20-12 fax. (71) 314-29-09
e-mail: gospomkg5@ohp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania 56-400 Oleśnica ul. Zamkowa 4 sala 224 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt: SUKCES NA OBCASACH jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz budżet państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2026 roku (powtórka)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2026 roku.
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY I SYCOWIE
- Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku remizy oraz termomodernizacja budynku remizy w m. Ligota Polska
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 r.
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KURZĘTNIK W ROKU 2026
- "Zakup posiłków (catering) dla żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej w Busku-Zdroju"- powt.
- Świadczenie wybranych usług związanych z obsługą konferencji NUTECH 2026 odbywającej się w dniach 21 - 23 września 2026 roku w Warszawie
- Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków w miejscu wskazanym przez wykonawców (w Skwierzynie) w roku 2026
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Radzanowo oraz Klubu Dziecięcego Tuptuś
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





