Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Kutno: Dostawa technicznych środków materiałowych (tśm) do sprzętu lotniskowego
Numer ogłoszenia: 41078 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536797, faks 024 2549365.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych (tśm) do sprzętu lotniskowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pochodzących z produkcji bieżącej,tj. 2009/2010 technicznych środków materiałowych (tśm) do sprzętu lotniskowego, wyszczególnionych w załączniku nr 1 i spełniających wymagania warunków taktyczno-technicznych zawartych w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca realizujący dostawę nw. przedmiotów zamówienia winien udzielić: - na przedmiot zamówienia 1 - pierścieniowy segment szczotki walcowej do oczyszczarki OLH-4500A gwarancji co najmniej 24 miesiące lub 150 mth pracy szczotki walcowej; - na przedmiot zamówienia 2 - nakładka do pługa odśnieżnego MF-5.3 gwarancji co najmniej 200 mth pracy pługa odśnieżnego MF-5.3. Miejsce realizacji zamówienia: 2 Baza Materiałowo Techniczna Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 KUTNO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: przedmiot zamówienia 1 - 2.050,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt złotych 00/100) przedmiot zamówienia 2 - 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.02.2010r. o godz. 10:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pierścieniowych segmentów szczotek walcowych do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 2120 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pochodzących z produkcji bieżącej, tj. 2009/2010 pierścieniowych segmentów szczotek walcowych do oczyszczarki OLH-4500A w ilości 2120 sztuk spełniających wymagania warunków taktyczno-technicznych zawartych w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić gwarancji co najmniej 24 miesiące lub 150 mth pracy szczotki walcowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nakładek do pługa odśnieżnego MF-5.3 w ilości 12 sztuk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pochodzących z produkcji bieżącej, tj. 2009/2010 nakładek do pługa odśnieżnego MF-5.3 w ilości 12 sztuk spełniających wymagania warunków taktyczno-technicznych zawartych w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca realizujący dostawę winien udzielić gwarancji co najmniej 200 mth pracy pługa odśnieżnego MF-5.3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim."
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej i kruszywa drogowego
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.