To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Warszawa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach warmińsko-mazurskim i podlaskim.
Numer ogłoszenia: 410754 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269922 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach warmińsko-mazurskim i podlaskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach warmińsko-mazurskim i podlaskim Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektów Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach warmińsko-mazurskim i podlaskim finansowanych z: Projekt 1: Umowa o przyznanie pomocy nr 00004-6900-FA1900344_11 w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Projekt 2: Umowa o przyznanie pomocy nr 00006-6900-FA1900346_11 w ramach działania Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Wydziału Nauk Ekonomicznych w asortymencie rzeczowym podanym w załączniku nr 6 do SIWZ _Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. CPV: 30192121-5, 22815000-6, 30197630-1, 30234300-1, 30199500-5, 30192800-9, 30192125-3, 30190000-7, 30125120-8 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Dotyczy Zadania II (dostawa tonerów) Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również materiały równoważne. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO_IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO_IEC 19798 w przypadku wkładów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Zamawiający dopuszcza tylko tonery fabrycznie nowe nieregenerowane OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie 1 Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia SGGW, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa Zadanie 2 Dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia SGGW, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa Zadanie 3 Krótki opis części zamówienia: Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia SGGW, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa Zadanie 4 Dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia SGGW, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, Warszawa. 30.19.21.21-5, 22.81.50.00-6, 30.19.76.30-1, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 30.19.28.00-9, 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 22.81.50.00-6, 30.19.76.30-1, 30.23.43.00-1, 30.19.28.00-9, 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w woj. Lubelskim i podkarpackim oraz warmińsko-mazurskim i podlaskim FAPA..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim oraz warmińsko-mazurskim i podlaskim. Zadanie 1 Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-500 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27200,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22144,85
Oferta z najniższą ceną: 22215,31 / Oferta z najwyższą ceną: 30618,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim oraz warmińsko-mazurskim i podlaskim. Zadanie 2 Dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITSUMO NORBERT SZYMAŃSKI PRZEMYSŁAW KURKUS SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ITSUMO NORBERT SZYMAŃSKI PRZEMYSŁAW KURKUS SPÓŁKA CYWILNA
- ITSUMO s.c., ul. Kondratowicza 25a/44, 03-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8429,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4953,46
Oferta z najniższą ceną: 4953,46 / Oferta z najwyższą ceną: 12049,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim oraz warmińsko-mazurskim i podlaskim. Zadanie 3 Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-500 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13525,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10124,86
Oferta z najniższą ceną: 10124,86 / Oferta z najwyższą ceną: 14090,63
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Szkolenia w zakresie finansów gospodarstwa rolnego oraz ubezpieczenia rolników i gospodarstw rolnych w województwach lubelskim i podkarpackim oraz województwach warmińsko-mazurskim i podlaskim. Zadanie 4 Dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITSUMO NORBERT SZYMAŃSKI PRZEMYSŁAW KURKUS SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ITSUMO NORBERT SZYMAŃSKI PRZEMYSŁAW KURKUS SPÓŁKA CYWILNA
- ITSUMO s.c., ul. Kondratowicza 25a/44, 03-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2573,41
Oferta z najniższą ceną: 810,51 / Oferta z najwyższą ceną: 6059,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.