eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolicebudowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-10

POZYCJA 41058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bobolice: budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Bobolicach, do kontaktów: Grażyna Wiater - Ubysz, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, fax 094 34 58 420, e-mail: gmina@bobolice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bobolice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobolicach - ETAP I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polska, województwo zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Bobolice, miejscowość Bobolice, ulica Głowackiego (działka nr 249,248,247/2). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót etapu pierwszego obejmuje zmianę funkcji części budynku (Pawilonu E)na Środowiskowy Dom Samopomocy w Bobolicach wraz z instalacjami wewnętrznymi i częściowym zagospodarowaniem terenu, tj.: 1.roboty rozbiórkowe, 2.niwelacja terenu, 3.roboty ziemne i montażowe sieci kanalizacyjnej, 4.roboty zbrojarskie, 5.roboty murarskie, 6.roboty montażowe konstrukcji stalowych, 7.roboty montażowe ocieplenia i okładzin ścian i dachu, 8.roboty wykończeniowe, tynkarskie, malarskie, 9.zagospodarowanie terenu - chodniki, place, zieleń. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. Zastosowane materiały przy realizacji ww. zamówienia powinny spełniać wymogi dopuszczenia do odbioru i stosowania w budownictwie określone w ustawie Prawo budowlane. Szczegółowy zakres robót zawiera SIWZ wraz z dokumentacją projektową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca do udziału w przetargu ograniczonym - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane - składa następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej par.1.1 pkt.2 rozporządzenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz włąściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego par.1.1 pkt.3 rozporządzenia. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp par.1.1 pkt.4 rozporządzenia. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.9 ustawy par.1.1 pkt.5 rozporządzenia. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000,00 PLN par.1.3 pkt.3 rozporządzenia. 7. Wykaz conajmniej 3 zadań inwestycyjnych (umów)wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. referencje od inwestorów złożone w formie oryginału lib kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę, z których jednoznacznie wynika, że roboty, za które był odpowiedzialny wykonawca zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej zrealizowane przez wykonawcę w minimum 50% jako główny wykonawca o wartości robót realizowanych bezpośrednio przez wykonawcę nie nizszej niż 350.000,00 PLN. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca uprawnionymi do wykonania zamówienia, wraz z kserokopią uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności: ogólnobudowlanej, sieci (wodno-kanalizacyjne) i instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o. i wentylacji), sieci i instalacji elektrycznych, z aktualnymi (ważnymi na dzień otwarcia ofert) zaświadczeniami stwierdzającymi, że osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Dowód wniesienia wadium - na etapie składania ofert. 10. Pełnomocnictwo wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców oraz ustanowionego pełnomocnika. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do skaładania oświadczeń woli. Pełnomocnictwo powinno określać w szczególności - postępowanie, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnika wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zakres pełnomocnictwa, zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z zamawiającym. 11. Kosztorys ofertowy - na etapie składania ofert. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy - na etapie składania ofert. 13. Informacja, zaświadczenie, z której jednoznacznie wynika, że wykonawca spełnia wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w danej instytucji finansowej do otrzymania kredytu z banku lub SKO-Ku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 400.000,00 PLN. 14. Parafowany projekt umowy - na etapie składania ofert. 15. Oświadczenie - zgoda na terminy płatności faktur do 30 dni. 16. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie któtszy niż 36 miesięcy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: nie podlega wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej w wysokości żądanej przez zamawiającego; - wspólnie muszą wykazać się, że: posiadają osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania czynności przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. uprawnienia budowlane); - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać się, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego oraz zdolność kredytową. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.2,3,4,5,6,7(załączniki do wykazu),8 (załączniki do wykazu),9,13 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopi potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/psoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pozostałe (nie wymienione wyżej) należy złożyć w formie oryginału. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.21 - Ośrodki opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy, oraz którzy w wyznaczonym terminie złożą kompletny, prawidłowo przygotowany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym ze wszystkimi wymaganymi załącznikami - pkt.II.1.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wytycznych zawartych w ogłoszeniu i wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników wymaganych do wniosku zgodnie z pkt.II.1.6 na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi spełnić każdy z warunkóe określonych w pkt.III.2. W przypadku, gdy ilość wniosków spełniających warunki udziału w postepowaniu przekracza 5 zamawiający będzie stosował nastepujące zasady punktacji: 1. Ocena doświadczenia zawodowego - ilość wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (roboty budowlane w obiektach użyteczności pblicznej, zrealizowane przez wykonawcę w minimum 50% jako główny wykonawc) i wartością przedmiotowi zamówienia, których wartość, za którą był odpowiedzialny bezpośrednio wykonawca jest równa lub większa 350.000,00 PLN każda. Sposób oceny:za każdą robotę budowlaną (umowę) o wartości minimum 350.000,00 PLN i większej, potwierdzoną referencjami, z których jednoznacznie wynika, że wykonawca zrealizował powierzone mu roboty w terminie i o dobrej jakości zamawiający przyzna 10 punktów. Pierwszych pięciu wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów zostanie zaproszonych do złożenia oferty. W sytuacji gdy wykonawcy na 5 pozycji rankingu uzyskają taką samą liczbę punktów zamawiający zaprosi z pośród wykonawców na tej pozycji do złożenia oferty tego wykonawcę, który uzyska łącznie największą sumę z wartości zrealizowanych, wykazanych we wniosku zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.II.1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia przekazana zostanie wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert po dokonaniu oceny wniosków. Płatność przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W powyższym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami dostępny jest w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 17 lub na stronie internetowej: gmina@bobolice.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.