eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › zadanie nr 1 -grawitacyjny system separacji płytek krwi; zadanie nr 2 -odczynniki do Cobas e 411 zadanie nr 3 -łóżka szpitalne i szafki przyłóżkowe;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Bielsk Podlaski: zadanie nr 1 -grawitacyjny system separacji płytek krwi; zadanie nr 2 -odczynniki do Cobas e 411 zadanie nr 3 -łóżka szpitalne i szafki przyłóżkowe;
Numer ogłoszenia: 410578 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 1 -grawitacyjny system separacji płytek krwi; zadanie nr 2 -odczynniki do Cobas e 411 zadanie nr 3 -łóżka szpitalne i szafki przyłóżkowe;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 -grawitacyjny system separacji płytek krwi; zadanie nr 2 -odczynniki do Cobas e 411 zadanie nr 3 -łóżka szpitalne i szafki przyłóżkowe;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 pzp). 3.5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączo-nego wzoru umowy. 3.6. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT. 3.7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba inna niż wymieniona w KRS. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 4.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca: 4.2.1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia. Powyższe potwierdzić, dołączając odpis właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. 4.2.2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dołączy: koncesję na prowadzenie działalności handlowej lub ustawowej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 4.3. Do oferty należy dołączyć także stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dla wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE -dołączyć aktualne zgłoszenie rejestracji tj. Declaration of Conformity wraz z załącznikami szczegółów jeżeli oferowany wyrób medyczny (model) nie figuruje bezpośrednio na stronach dokumentu CE; W przypadku wyrobów medycznych zwiększonego ryzyka: klasa IIB lub klasa III zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wymagane jest na etapie wprowadzania produktu do używania, zatem Zamawiający wymaga tylko oświadczenia o ich rejestracji. 4.4. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z treścią wzoru umowy. 4.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 punkcie 2, 3 i 5 RPRM z dnia 19 maja 2006 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.5.1. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 4.5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie ww. dokumenty dołączone do formularza ofertowego stanowią komplet oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego zamówienia publiczne lub ze strony www adres jw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grawitacyjny system separacji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grawitacyjny system separacji płytek krwi (czynników wzrostu) ze specjalnym pojemnikiem do produkcji autologicznej trombiny -system ma umożliwiać wyprodukowanie koncentratu płytek krwi -preparatu potrzebnego podczas terapii czynnikami wzrostu -zawiesiny o bardzo wysokiej koncentracji płytek krwi. Około 8 razy większe stężenie płytek krwi na uL niż w krwi obwodowej człowieka (stężenie około 1,5 - 2 milionów trombocytów na uL) Z 54ml krwi, system ma wyprodukować nie mniej niż 6 ml koncentratu płytkowego. Każdy zestaw powinien posiadać różnorodne łączniki i kanikule mieszające oraz specjalny pojemnik do separowania autologicznej trombiny z osocza krwi. W cenie oferty Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu na okres trwania umowy wirówki 230V/50-60Hz, przeciwwagi, pojemników na tuby separujące krew..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki do analizatora COBAS e 411.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny odczynnik (kalibrator + kontrola na dwóch poziomach: normy i patologii wykonywana 1 x w tygodniu) do ilościowego oznaczania witaminy B12 w surowicy Szt. 300 Kompletny odczynnik (kalibrator + kontrola na dwóch poziomach: normy i patologii wykonywana 1 x w tygodniu) oznaczania Toxoplazmozy w klasach: JgM JgG 500 500 Kompletny odczynnik (kalibrator + kontrola na dwóch poziomach: normy i patologii wykonywana 1 x w tygodniu) do oznaczania Ca-125 w surowicy 400 Kompletny odczynnik (kalibrator + kontrola na dwóch poziomach: normy i patologii wykonywana 1 x w tygodniu) do oznaczania ferrytyny 300 Kompletny odczynnik (kalibrator + kontrola na dwóch poziomach: normy i patologii wykonywana 1 x w tygodniu) do oznaczania CEA w surowicy 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: łóżka szpitalne i szafki przyłóżkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (DLA ZADANIA NR 3 termin realizacji dostawy 10 dni oraz termin płatności natychmiastowy od daty podpisania umowy) Szafki i łóżka to jedno zadanie Zadanie nr 3. Łóżko rehabilitacyjne z leżem 2 segmentowym - 19 kpl. Szafka przyłóżkowa - - 4 szt. Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.