Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Giżycko: Przetarg nieograniczny
Numer ogłoszenia: 410556 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki 15, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 429 93 00, faks 0-87 428 35 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczny w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozór obiektów urzędu Skarbowego w Giżycku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. 2.Cena może być tylko jedna. 3.Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. 4.Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu ofertowym - Zał. Nr 1 do SIWZ. 5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: - cena oferty - 100 % maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. liczba punktów przyznana ofercie zostanie obliczona wg wzoru: cena najniższa --------------------------- x 100 cena oferty badanej 6.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy złożyć, w formie pisemnej, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia( tj. Dz. U. z 2005 r. U. Nr 145, poz. 1221 z późn .zm.). 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wykaz kierownictwa firmy oraz kserokopię licencji pracowników ochrony fizycznej. 7.Wypełniony formularz ofertowy w/g wzoru (Zał. Nr 1 do SIWZ). 8.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Zał. Nr 2 do SIWZ). 9.Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 3 do SIWZ). 10.Podpisany projekt umowy (Zał. Nr 4 do SIWZ). 11.Oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy i zobowiązaniu do jej podpisania oraz gotowości przyjęcia zamówienia (Zał. nr 5 do SIWZ). 12.Wykaz zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach ( Zał. Nr 6 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/b2807.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy, ul. I Dyw. im. T. Kościuszki 15, 11-500 Giżycko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy, ul. I Dyw. im. T. Kościuszki 15, 11-500 Giżycko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- "Zakupy inwestycyjne w ramach zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - dostawa fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych.
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





