Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Grodzisk Mazowiecki: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 410286 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. , ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, faks 022 7552085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego letniego i zimowego w ilości 70 000 litrów do siedziby Warszawskiej Kolei Dojazdowej znajdującej się w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Batorego 23 oraz do Komorowa ul. Ceglana 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590+A1:2011 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008 Nr 221, poz. 1441) Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego transportem i na własny koszt do: 1) zbiorników o pojemności 200 litrów znajdujących się przy ul. Batorego 23 w Grodzisku Mazowieckim, 2) bezpośrednio do zbiornika lokomotywy o pojemności ok. 2 000 litrów, znajdującej się przy ul. Batorego 23 w Grodzisku Mazowieckim, 3) zbiorników o pojemności 200 litrów znajdujących się przy ul. Ceglanej 1 w Komorowie (baza pociągu sieciowego) Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może przekraczać 2 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia faksem. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbki oleju napędowego po każdej dostawie, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, celem przeprowadzenia badań kontrolnych tj. sprawdzenia zgodności własności przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności własności oleju napędowego, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia oleju ze zbiornika oraz oczyszczenia go na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy letni dostarczany był w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, a olej napędowy zimowy w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec. Zamawiający wymaga aby cysterna samochodowa dostarczająca olej napędowy wyposażona była w pompę dystrybucyjną, licznik przepływu oleju oraz wąż spustowy L = min. 20 m z przystosowaną końcówką do wlewu oleju do zbiorników. Przedstawiciel Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, na podstawie protokołu odbioru, każdorazowo dokonywał będzie odbioru dostarczonego oleju napędowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga specjalnych uprawnień tj.: koncesji, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwem ciekłym objętym niniejszym zamówieniem, tj.: olejem napędowym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach jednego kontraktu, co najmniej jedną dostawę oleju napędowego w ilości równej lub większej niż 50 000 litrów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę potwierdzające uprawnienia do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 23 w Grodzisku Mazowieckim, pokój nr 9 (II piętro) lub pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o., ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 Sekretariat (piętro II).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
- Dostawa materiałów opatrunkowych nr 2.
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- "Zakup sensorów (czujników) pomiarowych do badań jakości powietrza na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki "
- Modernizacja parkingu oraz zatoki parkingowej przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Zakup paliwa płynnego
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Dostawa oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb 95, do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko
- Dostawa paliw ciekłych i gazowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego używanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.