Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Krosno Odrzańskie: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie drugiego przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Numer ogłoszenia: 4100 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Szczawno, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 0509 413169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie drugiego przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych, oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Pakiet VI - cukier CPV 158 31000-2; Pakiet XI - warzywa CPV 011 21112-9; Pakiet XII - jabłka CPV 011 31321-0; Pakiet XIII - pozostałe artykuły żywnościowe - CPV 15800000-6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 2 w pakietach: nr VI, nr XI, nr XII, nr XIII)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2, 01.12.11.12-9, 01.13.13.21-0, 15.80.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę). 2. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 ze zm.)- Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 ze zm.) - Załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie SEKRETARIAT
ul. Parkowa 2
66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie SEKRETARIAT ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet VI - cukier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier paczkowany kryształ-opakowanie 1 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet XI - warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki czerwone, odmiana jadalna, minimalna średnica korzenia- 6cm Marchew jadalna- średnica korzenia w najszerszym przekroju od 2,5 do 6 cm Cebula do spożycia, odmiana jadalna, średnica nie mniejsza niż 4 cm Seler korzeniowy, odmiana jadalna, średnica od 7÷13 cm Por Kapusta biała Pietruszka korzeniowa, odmiana jadalna, średnica 2,5÷6cm Pomidory , odmiana jadalna Ogórki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet XII - jabłka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka - 400 kg/ 5- cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet XIII - pozostałe artykuły żywnościowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Herbata granulowana op. 80 g, Olej roślinny, Kasz jęczmienna, Kasza manna, Płatki owsiane, Ryż, Koncentrat pomidorowy 30% max. op. 3kg, Dżem (marmolada) max op. 10 kg, Budyń 100g/szt, Kisiel 100g/szt, Musztarda max op. 10 kg, Ketchup max op. 10 kg, Mąka ziemniaczana, Przyprawa magii, Przyprawa Degusta max op. 1 kg, Sól, Pieprz prawdziwy max op. 1 kg, Pieprz ziołowy max op. 1 kg, Papryka słodka max op. 1 kg, Majeranek max op. 1 kg, Liść laurowy max op. 1 kg, Ziele angielskie max op. 1 kg, Kakao ciemne max op. 1 kg, Kawa zbożowa max op. 1kg, Zupa barszcz biały, Zupa żurek, Fasola sucha, Groch łuskany, Ogórek kiszony, Majonez max op. 3 kg, Pasztet max op. 3 kg, Aromaty, Cynamon, Szczaw konserwowy, Papryka konserwowa 540g/kg, Groszek konserwowy 260 g, Cukier waniliowy Zupa ogonowa, Fasola konserwowa 260g/kg, Kapusta kiszona, Zupa grzybowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Sukcesywne dostawy leków do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Zakup minikoparki gąsienicowej wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Krosno Odrzańskie.
- Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Krosno Odrzańskie
- Modernizacja sali gimnastycznej Europejskiego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gubinie
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





