Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Konin: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 roku
Numer ogłoszenia: 409990 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie , ul. Sulańska 8, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2113278, faks 063 2113278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 r. Cały zbierany surowiec - odpady dostarczać należy niezwłocznie po opróżnieniu bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Konin ul. Sulańska 13. Lokalizacja pojemników - teren miasta Konina.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium -10.000,00 zł,-III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1-3 ustawy tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają zezwolenie (ważne minimum do 31.12.2010 r.) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Prezydenta Miasta Konina zgodnie z art.7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną spełniał będzie ten warunek. 3.Posiadają zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art.28 ustawy o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39,poz.251 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną spełniał będzie ten warunek. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu podobnych usług wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jednej usługi opróżniania pojemników świadczonej na obszarze nie mniejszym niż 76 km2 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5.Dysponują do wykonania zamówienia sprzętem (samochody ciężarowe) specjalistycznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu tj: -pojazd z urządzeniem bramowym do transportowania i opróżniania prasokontenerów typu MPC-5 -dwa pojazdy wyposażone w urządzenie do mycia i dezynfekcji wnętrza pojemników o pojemności 120 l oraz 240 l zapewniający odbiór wody z dezynfekcji pojemników, -jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l z systemem bębnowym, -dwa pojazdy przystosowane do opróżniana pojemników osiatkowanych i dzwon wyposażone w urządzenie dźwigowe typu HDS. -jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników PA.1.100 na makulaturę, -trzy pojazdy z kontenerem lub przyczepą umożliwiający zebranie worków z odpadami selektywnie gromadzonymi W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Zezwolenie (ważne minimum do 31.12.2009 r.) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Prezydenta Miasta Konina - zgodnie z art. 7 ustawy z dn.13.09.1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r.Nr 236,poz.2008 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa wykonawca posiadający wymagane zezwolenie. 5.Zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39,poz.251 ze zm.) W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa wykonawca posiadający wymagane zezwolenie 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi opróżniania pojemników świadczonej na obszarze nie mniejszym niż 76 km2 + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 7.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (samochody ciężarowe) specjalistycznego ,którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany sprzęt, którym dysponuje - przedkłada w ofercie ww. wykaz, -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany sprzęt, którym będzie dysponował - przedkłada w ofercie ww. wykaz wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu do jego udostępnienia W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 8.Dokument na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 38,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul.Sulańska 13 , pok. nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 08.12.2009r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ,Konin ul.Sulańska 13 , pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3214P na odcinku Kramsk Łęgi - Strumyk
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Choczewo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sępopol w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.