eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 34 w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Rzeszów: Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 34 w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 409704 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 34, ul. Rejtana 30, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7483400, 7483397, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 34 w Rzeszowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych trzech posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu z dwóch dań dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 34 w Rzeszowie w okresie 11 miesięcy 2015 roku. od 02.01.2015 r. do 31.07.2015 r. oraz od 01.09.2015 r. do 31.12.2015 r. 2.Usługa, o której mowa w punkcie 1 będzie dotyczyć 161 dzieci w wieku 3-6 lat. Liczba ta ewentualnie może ulec zmianie ze względu na zwiększenie się liczby dzieci. 3. Zamawiający określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.01.2015 r. do 31.07.2015 r. oraz od 01.09.2015 r. do 31.12.2015 r. (z wyjątkiem przerw w funkcjonowaniu Przedszkola) ok. 233 dni czyli maksymalnie 37513 śniadań, 37513 II śniadań, 37513 obiadów dwudaniowych. Liczba ta może ewentualnie ulec zmianie ze względu na zwiększenie się liczby dzieci. 4. Liczba posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8.00 każdego dnia. 5. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 6. Wykonawca na własny koszt zapewni naczynia, codzienne mycie i wyparzanie. 7. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 5 dni przed planowaną realizacją jadłospisu. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. Pierwszy jadłospis na pierwsze 10 dni świadczenia usług, Wykonawca dostarcza przed podpisaniem umowy. 8. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach wraz z naczyniami: 8.30 - dostawa śniadania, 10.00 - dostawa drugiego śniadania, 11.45 - dostawa i wydanie zupy, 14.15 - dostawa i wydanie II dania . 9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z otrzymaną od zamawiającego informacją (np. dieta bezmleczna lub bezcukrowa). 10. Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczenia dziennego posiłku (cztery transporty dziennie), dowozu, mycia, wyparzania naczyń oraz odbioru odpadów pokonsumpcyjnych, bezpośrednio po posiłkach; jedną ceną ryczałtową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH ANMAR Aneta Bernadzik, ul. Marusarzówny 11, 35-302 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250086,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295977,57

  • Oferta z najniższą ceną: 295977,57 / Oferta z najwyższą ceną: 295977,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.