eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUsługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Przemyślu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Przemyśl: Usługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 409702 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783416, faks 016 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmprzemysl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania budynków administrowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.07.2009r do 31.12.2010, realizowana będzie na tzw. rejonach sprzątania: rejon nr I - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Mariacka 2, Mickiewicza 69, Mickiewicza 71, Lwowska 2, Lwowska 2a, Lwowska 3, Lwowska 5, Lwowska 7, Lwowska 10, Włodzimierza Bilana 1, Włodzimierza Bilana 3, Zana 3, Wincentego Pola 20, Wincentego Pola 30, Wincentego Pola 25, Mierosławskiego 25, Mierosławskiego 4, Mierosławskiego 8; rejon nr II - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Słowackiego 69a, Słowackiego 49, Słowackiego 47, Słowackiego 43, Słowackiego 41, Słowackiego 35, Smolki 13, Smolki 28, Smolki 30, Łukasińskiego 1; rejon nr III - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Boh. Getta 19, Boh. Getta 30, Boh. Getta 34, Boh. Getta 36, Czarnieckiego 22, Czarnieckiego 33, Czarnieckiego 35, Szymanowskiego 6, Szymanowskiego 7, Szymanowskiego 8, Dekerta 3, Konopnickiej 1, Podhalańczyków 4, Reymonta 23, Kokosza 7, Boh. Getta (boisko); rejon nr IV - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Dworskiego 51, Dworskiego 71, Dworskiego 93, Dworskiego 95, Dworskiego 95a, Dworskiego 102, Korzeniowskiego 5, Słowackiego 75, Słowackiego 81, Sierakowskiego 12; rejon nr V - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Kilińskiego 9, Głowackiego 8, Głowackiego 12, Leszczyńskiego 12, Tarnawskiego 18, Tarnawskiego 20, Tarnawskiego 26, Zamenhoffa 4, Dworskiego 70, Dworskiego 76, Dworskiego 80, Dworskiego 84, Dworskiego 78; rejon VI - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyslu przy ul. Basztowa 6, Basztowa 10, Basztowa 12, Basztowa 14, Komisji Edukacji Narodowej 7, Władycze, 2, Władycze 4, Władycze 6, Władycze 8, Władycze 10, Władycze 11, Władycze 13, Władycze 15, Władycze 19, Śnigurskiego 14, Śnigurskiego 16, Śnigurskiego 18. Szczegółowe zestawienie powierzchni sprzątanych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Usługa sprzątania (zakres czynności gospodarza domu) obejmowała będzie: . codziennie: zamiatanie klatek schodowych, balkonów ogólnodostępnych, korytarzy w budynkach i korytarzy piwnicznych, zamiatanie (ew. usuwanie śniegu i lodu) chodników przyległych do nieruchomości, sprzątanie terenów zielonych; . raz w miesiącu: mycie klatek schodowych (lamperie plus podłoga), balkonów ogólnodostępnych, korytarzy w budynkach, poręczy i balustrad; drzwi wejściowych, parapetów i okien na klatkach schodowych, . doraźnie: uprzątnięcie skoszonych traw, roznoszenie bieżącej korespondencji do mieszkańców, wykonywanie innych poleceń administratora budynku. b) wartość zamówienia Wartość przedmiotu zamówienia ustalona w oparciu o art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych podana zostanie bezpośrednio przed otwarciem ofert. Przy ustaleniu wartości wynagrodzenia założono, że: . usługa będzie wykonywana przez 6 pracowników; . wynagrodzenie za każdego pracownika obliczone będzie ryczałtowo osoboetat ............ zł miesięcznie;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.5
  • 2 - wartość ulgi we wpłatach na PFRON w % - 0.5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmprzemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:30, miejsce: PGM Sp. z o.o. ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.