Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Olsztyn: Zamówienie uzupełniające dla zamówienia podstawowego pn.: Usługa drukowania i dostawy biletów komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 409560 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 544 31 00, faks 89 544 31 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zamówienia podstawowego pn.: Usługa drukowania i dostawy biletów komunikacji miejskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa drukowania i dostawy biletów jednorazowych, biletów okresowych i karnetów wieloprzejazdowych,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA "FENIKS" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA "FENIKS" W LIKWIDACJI
- Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa Feniks, ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15994,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19672,62
Oferta z najniższą ceną: 19672,62 / Oferta z najwyższą ceną: 19672,62
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia stanowią prace uzupełniające dla zamówienia podstawowego pn. Usługa drukowania i dostawy biletów komunikacji miejskiej. W związku z potrzebą dodrukowania dodatkowych biletów komunikacji miejskiej wraz oraz krótkim okresem, który obejmować będzie zamówienie, postanowiono udzielić zamówienia firmie Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa Feniks która realizowała zamówienie podstawowe. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli spełnione są wszystkie poniższe przesłanki: udzielenie zamówienia uzupełniającego nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, UMOWA NR 2530.09.2013 - Usługa drukowania i dostawy biletów komunikacji miejskiej, zawartą w dniu 27.12.2013 roku w Olsztynie pomiędzy Gminą Olsztyn - Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Knosały 3/5 B, 10 - 015 Olsztyn, a Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa Feniks ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin. dotychczasowy wykonawca usług lub robót budowlanych, Wykonawcą zamówienia uzupełniającego będzie dotychczasowy wykonawca zamówienia podstawowego: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa Feniks ul. Połtawska 8, 75-072 Koszalin. wartość zamówień uzupełniających jest nie większa niż 20% wartości zamówienia podstawowego, Wartość zamówienia podstawowego wynosi 80 000,00 zł netto Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 15.994,00 zł netto, co stanowi 19,99% wartości zamówienia podstawowego. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, Przedmiot zamówienia podstawowego opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zatem, zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w zamówieniu podstawowym. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego (Ogłoszenie 253601 - 2013 z dnia 27.11.2013) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zamieszczając następujący zapis: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na części: Cz. 1 - Przepust dw 593, Cz. 2 - Przepust dw 590, Cz. 3 - Przepust dw 590, Cz. 4 - Obiekt mostowy dw 593, Cz. 5 - Przepust dw 511
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Produkty spożywcze z przeznaczeniem na zaopatrzenie bufetu szpitalnego (lody, warzywa, podroby, suche, i inne)
- Świadczenie usług doradczych oraz wsparcia naukowego na poszczególnych etapach aktualizacji Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2035
- Zakup koszy miejskich
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Krzeszyce, realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów i dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- "Przewóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli mających siedzibę w Gminie Pajęczno w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę"
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Usługa poligraficzna - druk i oprawa książek dla Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.