Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Radzyń Podlaski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Budowa ul. Powstania Styczniowego w Radzyniu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 409432 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3528070, faks 083 3528085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski-m.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie inwestycji pn.: Budowa ul. Powstania Styczniowego w Radzyniu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy drogi gminnej - ul. Powstania Styczniowego w Radzyniu Podlaskim, odcinek od km 0+000,00 do km 0+527,65 wraz z kanalizacją deszczową, w zakresie: 1) robot przygotowawczych - ścinanie drzew z karczowaniem pni - 4 szt , 2) robót rozbiórkowych krawężników betonowych - 459,87 m , 3) robót rozbiórkowych nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, kostki betonowej, z płyt betonowych drogowych, brukowca i chodników z płytek betonowych - 1 054,18 m2 , 4) budowy jezdni ul. Powstania Styczniowego - odcinek o długości 527,65m i powierzchni - 3 363,69 m2 , 5) budowy zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej i brukowca - o łącznej powierzchni - 162,30 m2 , 6) ustawienia krawężników z wykonaniem ław betonowych - 653,32 m , 7) ustawienia obrzeży betonowe na podsypce piaskowej - 321,51 m, 8) budowy chodników dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 852,10 m2, 9) wykonania oznakowania poziomego i pionowego, 10) budowy kanalizacji deszczowej z rur PCV O 200, 300 i 400 mm - o łącznej długości 375,60 m. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 27 listopada 2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek opisany w pkt 3 dotyczy także wykonawców - wspólników spółki cywilnej i składających ofertę jako spółka cywilna. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu poświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są dołączyć do ofert niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z dnia 27 listopada 2009r., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ z dnia 27 listopada 2009r. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (dotyczy także spółki cywilnej), do oferty powinny być dołączone ponadto: a) dokument pełnomocnictwa, b) oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 dotyczący każdego wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzynpodlaski-m.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SWIZ) można uzyskać nieodpłatnie w Urzedzie Miasta Radzyń Podlaski, 21- 300 Radzyn Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 21 w godz. 7:30 - 15:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Reginalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, OŚ PRIORYTETOWA V - TRANSPORT, Działanie 5.2. Lokalny układ transportowy.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w ulicy Chomiczewskiego w Radzyniu Podlaskim"
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





