Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Numer ogłoszenia: 409358 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 349626 - 2012 data 14.09.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, fax. 012 4104390.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 0.
- W ogłoszeniu jest: Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
- W ogłoszeniu powinno być: Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/26/25, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy artykułów mrożonych - ZP-35/25
- Zestaw ewaluacyjny z czujnikiem zdarzeniowym - KC-DE-zp.272-694/25
- Dostawa: System do wytwarzania przyrostowego elementów metalowych technologiami SLS/SLM
- Wymiana drzwi klatek schodowych w segmentach E i F budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul. Gronostajowa 2 na drzwi dymoszczelne.
- "Adaptacja pomieszczeń dla apteki szpitalnej w budynku Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1" w formule "zaprojektuj i wybuduj""
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





