Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Łomża: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę oleju napędowego i etyliny Pb 95 dla MPWiK Sp. z o.o. w Łomży ul. Zjazd 23
Numer ogłoszenia: 409298 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży , ul. Zjazd 23, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166277, faks 086 2162813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.4lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę oleju napędowego i etyliny Pb 95 dla MPWiK Sp. z o.o. w Łomży ul. Zjazd 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ok. 180.000 litrów oleju napędowego i ok. 3.000 litrów etyliny Pb 95 w ciągu 2 lat. A)Olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe : - zawartość siarki - nie więcej niż 0,005 % ( m/m.) tj. 50 mg/kg - zawartość wody - nie więcej niż 100 mg/kg - liczba cetanowa - nie mniej niż 51,0. - CPV 23. 20. 15 .00 -1 23. 20. 11. 00 -2 B) Etylina Pb 95 powinna odpowiadać obowiązującym normom dotyczących paliw płynnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.20.15.00 - 23.20.15.00 23.20.11.00 - 23.20.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000 zł w formie gotówki do kasy MPWiK najpóźniej do dnia 15.12.2009r. do godz. 11:00 lub na konto bankowe Nr 58 1240 5282 1111 0000 4896 5695 Bank Pekao S.A. do dnia 14.12.2009r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Posiadają całodobową stację paliw w promieniu 5 km od bazy MPWiK Sp. z o.o. ul. Zjazd 23. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177). 5. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od bazy MPWiK Spółka z o.o. w Łomży. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt 8 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawo Zamówień Publicznych. 3.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4. Oświadczenie, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od bazy MPWiK Spółka z o.o. w Łomży. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 7. Świadectwo jakości oleju napędowego i etyliny Pb 95. 8. Obliczenie ceny ofertowej oleju napędowego i etyliny Pb 95. 9. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) Aktualne odpisy z ewidencji działalności poszczególnych wspólników oraz umowę spółki jako uzupełnienie dokumentów potwierdzających prawo występowania w obrocie prawnym, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także zaciągania w jej imieniu zobowiązań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.4lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Łomży
18-400 Łomża, ul. Zjazd 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Łomży 18-400 Łomża, ul. Zjazd 23 w sekretariacie- pokój nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.