Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Poznań: Dodatkowe roboty remontowo - modernizacyjne w budynku nr 18
Numer ogłoszenia: 409090 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 820 50 62, faks 0-61 820 13 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe roboty remontowo - modernizacyjne w budynku nr 18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót remontowo - modernizacyjnych w budynku nr 18 Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu, zgodnie z kosztorysem ofertowym sporządzonym przez wykonawcę wybranego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót remontowo- modernizacyjnych w budynku nr 18 Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu, mających na celu przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo -Handlowe Ireneusz Mizerny
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Ireneusz Mizerny, Sierszew 1a, 63-210 Żerków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86390,25
Oferta z najniższą ceną: 86390,25 / Oferta z najwyższą ceną: 86390,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził procedurę przetargu nieograniczonego na wykonanie robót remontowo- modernizacyjnych w budynku nr 18 Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu, mających na celu przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W trakcie wykonania w/wym. robót przez wybranego wykonawcę, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, konieczne stało się wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego. Wartość niniejszych prac nie przekraczała 50% wartości realizowanego zamówienia. W tym stanie faktycznym, zastosowanie w celu udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
- Przebudowa obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościanie
- Częściowy remont budynku "A" Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy ul. Balickiej 116B w Krakowie - 2 zadania
- Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Gmachu B Politechniki Gdańskiej.
- Przebudowa pomieszczeń toalety w budynku A (toaleta damska) oraz wiaty (budynku garażowego) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 33 ul. Wyspiańskiego 27 w Poznaniu
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.