eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa samochodu specjalnego typu Furgon do przewozu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.9.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Wrocław: Dostawa samochodu specjalnego typu Furgon do przewozu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.9.2012
Numer ogłoszenia: 408984 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego typu Furgon do przewozu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu MT.2370.9.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej równowartości kwoty 130 000 EURO 1.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot - 34144200-0 2.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego typu Furgon do przewożenia sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Pojazd powinien posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 3.Pojazd musi być ubezpieczony w zakresie AC na terenie RP na czas nie krótszy niż 48 godzin od daty odbioru faktycznego, z pełnym zbiornikiem paliwa i wszystkimi płynami eksploatacyjnymi oraz zarejestrowany na Zamawiającego najpóźniej w dniu odbioru -dostawy przedmiotu zamówienia. 4.Wyposażenie pojazdu (dla którego przepisy przewidują) powinno posiadać świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez CNBOP - dostarczone najpóźniej w trakcie odbioru techniczno - jakościowego pojazdu. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Warunki gwarancji: ważne od dnia odbioru faktycznego. Samochód : 24m-ce gwarancji, 6m-cy rękojmi Lakier nadwozia: 2 lata gwarancji, Perforacja blach nadwozia: 8 lat gwarancji , 6m-cy rękojmi 7.Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zapewni: opiekę serwisową pojazdu i czas dotarcia do użytkownika pojazdu w czasie do 72 godzin od zgłoszenia (odliczając niedziele i święta). W ciągu 5 dni od dotarcia serwisu Wykonawca zapewni usunięcie zgłoszonych usterek lub wad, oraz zapewni 5-cio dniowy termin wykonania przeglądu pojazdu a ponadto minimum 20-sto letni serwis prowadzony przez producenta lub dostawcę, po okresie gwarancyjnym. 8.Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru ponosi Wykonawca 9.Wraz z pojazdem i jego wyposażeniem sprzedający dostarczy komplet dokumentacji technicznej pojazdu, oraz wyposażenia w języku polskim ( w wersji papierowej oraz elektronicznej). 10.Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację, Zaoferowany samochód musi być fabrycznie nowy, posiadający oznaczenia CE, wolny od wad fizycznych i prawnych, objęty gwarancją producenta. 11.Wszelkie dostawy i montaż urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 12.Najpóźniej w trakcie odbioru techniczno - jakościowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: a)Kartę gwarancyjną b)Świadectwa dopuszczenia, certyfikaty c)Instrukcje obsługi 13.Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Jeżeli w specyfikacji nie zostały wymienione wszystkie elementy, w ofercie należy podać szczegółowo elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy. 14.Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy wykaz urządzeń stanowiących dodatkowe wyposażenie pojazdu oraz ich ceny jednostkowe. 15.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Kręta 28 50-233 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Kręta 28 50-233 Wrocław SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.