eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynUtrzymanie w ruchu sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Krotoszyn: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 408964 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w ruchu sprzętu medycznego, które polega na: 1) Naprawach urządzeń wymienionych w załączniku nr 7 - wykaz sprzętu, które będą zgłaszane przez Zamawiającego na bieżąco , 2) Wykonywaniu przeglądów i konserwacji urządzeń wymienionych w załączniku nr 7- wykaz sprzętu . Przeglądy i konserwacje mają być wykonywane jednocześnie. a) Za przeglądy Zamawiający rozumie sprawdzenie wszystkich parametrów technicznych urządzenia w celu określenia jego stanu technicznego. W ramach przeglądów obowiązuje: - legalizacja,kalibracja urządzeń lub ich części, które tego zgodnie z obowiązującymi przepisami wymagają, - pomiar rozkładu temperatur w cieplarkach, - pomiar rozkładu temperatur w autoklawach, - pomiar wszystkich parametrów pomp infuzyjnych, - pomiar oporności izolacji wszystkich konserwowanych urządzeń, - pomiar prędkości obrotowej wirówek laboratoryjnych. - w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez Urząd Dozoru Technicznego - przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT. b) Za konserwacje Zamawiający rozumie wykonanie wszystkich czynności konserwacyjnych przewidzianych w dokumentacji technicznej urządzenia, w szczególności wykonanie regulacji, czyszczenia , smarowania oraz wymiany wszystkich zużytych części , których wymianę przewiduje dokumentacja techniczna urządzenia. 3) Za części zamienne , które należy zgodnie z dokumentacją wymienić lub , które wymagają wymiany na skutek awarii Wykonawca obciąży Zamawiającego oddzielnie zgodnie z obowiązującymi w danym dniu cenami. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do uzyskania zgody od Zamawiającego na użycie części nie oryginalnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego o wartości nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego o wartości brutto min. 400 tys. zł., z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji , kiedy wykaże , że dysponuje : - Testerem bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń medycznych - min. 1 sztuka - Symulatorem pacjenta symulującym minimum parametry EKG, NIBP, SpO2, IBP, temperatura, oddech - min. 1 sztuka, - Urządzeniem do kontroli procesu sterylizacji w autoklawach parowych ,(rozkład temperatury i ciśnienia) - min. 1 sztuka, - Urządzeniem do testowania defibrylatorów dwufazowych - min. 1 sztuka, - Urządzenie do pomiaru prędkości obrotowej wirówek - min 1 sztuka, - Urządzeniem do pomiaru parametrów pomp infuzyjnych - min. 1 sztuka, - Urządzenie do pomiaru rozkładu temperatur w cieplarkach - min 1 sztuka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności min 4 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji zgodnie z rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28 kwietnia 2003 (Dz. U. Nr 89, poz 829 i nr 129 poz. 1184 oraz z 2005) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów , montażu i kontrolno - pomiarowych dla : - urządzeń wytwarzających , przetwarzających , przesyłających, i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: pkt.4 - przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW, pkt. 10. - aparatura kontrolno pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 4. - Urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających , przesyłających i zużywających energię elektryczną: Pkt. 2. - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, Pkt. 10. aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2. b) Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru zgodnie z rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28 kwietnia 2003 ((Dz. U. Nr 89, poz 829 i nr 129 poz. 1184 oraz z 2005) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się dozorem urządzeń , instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowych dla: - urządzeń wytwarzających , przetwarzających , przesyłających, i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: pkt.4 - przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW, pkt. 10. - aparatura kontrolno pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 4. - Urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających , przesyłających i zużywających energię elektryczną: Pkt. 2. - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, Pkt. 10. aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2. c) Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności min 4 osobami posiadającymi certyfikat lub inny dokument potwierdzający przebyte szkolenie z zastosowania testera bezpieczeństwa w badaniu urządzeń medycznych zgodnie z PN EN 62353.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości odpowiadającej co najmniej 500 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy, - Ważne świadectwa wzorcowania dla każdego wymienionego w załączniku nr 6 aparatu lub inne dokumenty potwierdzające , że wymienione aparaty przeszły proces wzorcowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

8. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się zmianę stawek podatku VAT, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul.Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ, ul.Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.