eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śremdostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Śrem: dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
Numer ogłoszenia: 408962 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Farna 16, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2830369, faks 061 2830369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps_srem@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb żytni 600g , pakowany zgodnie z aktualną normą 12 000 szt. Chleb pszenny 400g , pakowany zgodnie z aktualną normą 5 500 szt. Bułka wrocławska 70g 3 500 szt. Bułki 90 g 5 000 szt. Chleb razowy 500g 1 500 szt. Bułka mleczna 60 g 500 szt Ciasto w-z z bitą śmietaną 100 kg Placek drożdżowy z kruszanką i owocami 100 kg Pyzy drożdżowe na parze pakowane po 10 szt 350 op Babka piaskowa 50 kg Babka cytrynowa 50 kg Strucla z makiem 20 kg Sernik wiedeński 100 kg Pączek z marmoladą 70g 800 szt. Drożdżówka z owocem i kruszonką 90 g 1 000szt. Drożdżówka z budyniem 90g 240 szt. Drożdżówka z serem 90g 1 000 szt. Bułka tarta 300 kg Brzdąc 30 kg Krajanka piernik 20 kg Ciasto deserowe z galaretką 40 kg Ciastka kruche z cukrem 50 kg Ptysie ze śmietaną i czarną porzeczką 600 szt. Rogal świętomarcinski 20 kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. wykonują lub wykonywali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiące przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym ( tj. posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp. e. oraz Wykonawcy, którzy spełnią warunki SIWZ i złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w VI punkcie SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (art. 87 ust.1 ustawy) oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 4 ustawy) potwierdzających spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwo Powiatowe Śrem - zakładka DPS Śrem.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIP Starostwo Powiatowe Śrem - zakładka DPS Śrem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Farna 16 63-100 Śrem - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.