Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Wadowice: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 408938 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Wadowicach , ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8731920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswadowice.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych: 1) Pakiet A - Produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych 2) Pakiet B - Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne 3) Pakiet C - Przetwory warzywno-owocowe 4) Pakiet D - Ryby przetworzone i konserwowe 5) Pakiet E - Owoce i warzywa świeże 6) Pakiet F - Drób i podroby 7) Pakiet G - Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie 8) Pakiet H - Różne produkty spożywcze 9) Pakiet I - Mrożonki warzywne i owocowe 10) Pakiet J - Jajka 11) Pakiet K - Wędliny, szynki 12) Pakiet L - Mięso wieprzowe i wołowe 13) Pakiet Ł - Nabiał.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający rozumie wiedzę i doświadczenie nabyte przy realizacji dostaw będących przedmiotem danej części zamówienia w odniesieniu do której składana jest oferta przez min. 1 rok. Kryteriami wyboru ofert jest cena - znaczenie kryterium 100%. Zamawiający wybierze ofertę (oferty), która uzyska najwyższą liczbę punktów w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. Sposób obliczenia punktacji określa SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odstępuje od żądania od wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, tj. że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie nabyte przy realizacji dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania, lub równoważnych, przez min. 1 rok, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. że nie znajduje się w stanie upadłości, nie toczy się wobec niego postępowanie upadłościowe oraz jest wypłacalny, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów o których mowa w art. 24 ustawy pzp. Wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie przez komisje przetargową zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswadowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice, pok. 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą odwodnienia w km od ok. 3+093 do km ok. 3+430 w miejscowościach Wieprz i Frydrychowice.
- Dowóz dzieci ze szkół z terenu Gminy Wadowice na Krytą Pływalnię DELFIN w Wadowicach
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego jako pierwszego wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowych, platform podnośnych i dźwignika w ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Dostawa żywnosci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rusinowie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r."
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od września do grudnia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.