Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Kraków: Zamówienie ZR-2710-5/13 Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 408906 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie , Al. Słowackiego 17a, 31-159 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6305200, faks 012 6331351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie ZR-2710-5/13 Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego fabrycznie nowego tzn. wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostarczenia oraz wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadającego certyfikat bezpieczeństwa CE, w tym: Pakiet nr 1 Routery dostępowe - szt. 12 Pakiet nr 2 Komputer stacjonarny - szt. 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.21.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1)przy składaniu oferty na pakiet nr 1 - w wysokości - 1.500,00zł 2)przy składaniu oferty na pakiet nr 2 - wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymaganym warunkiem jest udokumentowanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 zł lub równoważną kwotę w EURO wg kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć charakterystyki danych technicznych i parametrów oferowanego sprzętu komputerowego (wg wzoru - zał. 2a do siwz) z uwzględnieniem wszystkich elementów i warunków określonych w opisach przedmiotu zamówienia (stanowiących zał. nr 1.1 i 1.2 do siwz) wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
31-159 Kraków, al. Słowackiego 17a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie 31-159 Kraków, al. Słowackiego 17a pok. 202 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rutery dostępowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rutery dostępowe - szt. 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer stacjonarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Wymiana windy osobowej przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku mieszkalnym przy ul. Krokusowej 3 kl 2 i 3 w Krakowie, w podziale na 2 części
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ADAPTACJI SALI WZMOŻONEGO NADZORU NA DWIE SALE CHORYCH WRAZ Z ŁAZIENKAMI ORAZ WYKONANIE REMONTU PODŁOGI NA KORYTARZU ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ
- Utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych pieszych i tramwajowych oraz na przystankach tramwajowych Dworzec Główny, Politechnika w tunelu Krakowskiego Szybkiego Tramwaju
- 392.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Host-parasite interaction - ecology and application in biological control"
- Wyłonienie Wykonawcy na odbiór odpadów biologicznych z jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego na terenie Miasta Krakowa ( bez Collegium Medicum) z ich przetwarzaniem w podziale na części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Archiwum Państwowego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.