eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r., (znak sprawy13/ZP/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Warszawa: Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r., (znak sprawy: 13/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 40887 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r., (znak sprawy: 13/ZP/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r. Wykaz obiektów, dla których będzie pełniony dozór: 1)ul. Deotymy 25/33 - studnia, stacja uzdatniania wody, punkt czerpalny; 2)ul. Wolska 29/ul. Karolkowa 49 - studnia, stacja uzdatniania wody, punkt czerpalny; 3)ul. Smocza 19 - studnia, stacja uzdatniania wody, punkt czerpalny; 4)ul. Chłodna 15/ul. Żelazna 71 - studnia, stacja uzdatniania wody; 5)ul. Majakowskiego 3 - studnia; 6)Park Moczydło - studnia, stacja uzdatniania wody, przepompownia; 7)Park E. Szymańskiego - dwa punkty czerpalne. Przedmiot zamówienia dotyczy utrzymania ww. obiektów wraz z ich urządzeniami technicznymi we właściwym stanie, zapewniającym ich nieprzerwaną eksploatację. Zakres prac obejmujących przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)prowadzenie bieżącej konserwacji nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektów i urządzeń towarzyszących związanych z ujęciem, uzdatnianiem i poborem wody przez mieszkańców z punktów czerpalnych, znajdujących się przy ul. Deotymy 25/33, ul. Wolskiej 29/ul. Karolkowej 49, ul. Smoczej 19, z ujęciem i uzdatnianiem wody przy ul. Chłodnej 15/ul. Żelaznej 71, z ujęciem wody przy ul. Majakowskiego 3, z poborem wody przez mieszkańców z dwóch punktów czerpalnych, znajdujących się na terenie Parku E. Szymańskiego oraz związanych z ujęciem, uzdatnianiem i doprowadzeniem wody do stawów w Parku Moczydło oraz dokonywanie przeglądów technicznych; 2)wykonanie dla ww. obiektów badań jakości wody w liczbie: a)20 dla wody uzdatnionej, w tym: do 31.12.2013 r. - 15, w okresie 01.01.-31.03.2014 r. - 5; b)5 dla wody surowej, w tym: do 31.12.2013 r. - 4, w okresie 01.01.-31.03.2014 r. - 1. Charakterystyka techniczna obiektów podlegających dozorowi eksploatacyjnemu została szczegółowo opisana w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na konserwacji ujęć wody - wymagany minimalny okres wykonania każdej usługi wynosi - 10 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż dysponuje: a/co najmniej jedną osobą do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b/co najmniej jedną osobą do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./ a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394/. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 3.W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /w formie oryginału/ do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga aby ww. zobowiązanie zawierało w swojej treści: 1)okres jakiego dotyczy zobowiązanie, 2)informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany, tj. w przypadku udostępnienia: - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretna formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo) - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 12,60 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 WZP lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 WZP dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.