eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Gorzów Wlkp.: DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 408836 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: TRANS-WOD-KAN Sp. z o. o. , ul. Kosynierów Gdyńskich 47, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 0-95 728 59 70, faks 0-95 728 59 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trans.pwikgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka zależna od Administracji samorządowej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MINIKOPARKI I PRZYCZEPKI TRANSPORTOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Minikoparki 1) Moc silnika większa równa 9,5kW Diesel 2) Masa pojazdu większa równa 1650 kg 3) Gąsienice gumowe 4) Hydrauliczna regulacja rozstawu osi w zakresie 960mm ÷1400mm 5) Lemiesz o zmiennej szerokości 6) Dwie prędkości pracy i przemieszczania się 7) Zintegrowane pompy hydrauliczne o max ciśnieniu 210 - 230 bar. 8) Wyjście hydrauliczne pod młot wyburzeniowy 9) Lampa robocza na ramieniu 10) Kabina z ogrzewaniem 11) Przednia szyba podnoszona 12) Głębokość kopania większa równa 2,2m 13) Zasięg kopania większa równa 3,6m 14) Obrót ramienia o 360 stopni 15) Sterowanie joystickiem 16) Szybkozłącze koparkowe do wymiany łyżek 17) Dwie łyżki z zębami do kopania (25-30cm 1 szt., 35-40cm 1 szt.) + sworznie kpl. do każdej łyżki 18) Łyżka skarpowa 80÷100cm + sworznie 19) Zdolność pokonywania wzniesień min. 30% 20) Gwarancja 12 m-cy lub 2000 mtg 21) Certyfikat norm CE 22) Instrukcja obsługi w języku polskim Przyczepka transportowa 1) Dostosowana do przewożenia dostarczanej minikoparki 2) Zaczep kompletny atestowany ze sterownikiem hamulca 3) Rama podwozia ocynkowana 4) Minimalna ładowność 2100 kg 5) Zawieszenie 2 osiowe hamowane 6) Przestrzeń ładunkowa wyposażona w uchwyty do spinania sprzętu i najazdy 7) Koło podporowe, podpory stabilizujące śrubowe Fabrycznie nowe (rok produkcji 2009).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Odstąpiono

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczył co najmniej jedną minikoparkę o parametrach porównywalnych jak oferowana Zamawiającemu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek 1 1), zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez pełnomocnika działającego w ich imieniu), W celu potwierdzenia spełniania warunku 1 2) a) wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają do niego zastosowanie zapisy §2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trans.pwikgo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TRANS-WOD-KAN Sp. z o.o. ul. Kos. Gdyńskich 47 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:30, miejsce: TRANS-WOD-KAN Sp. z o.o. ul. Kos. Gdyńskich 47 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.