Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Radom: ZAKUP PIECZYWA I CIASTA WRAZ Z DOSTAWĄ
Numer ogłoszenia: 408774 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Nad Potokiem" , ul. Andrzeja Struga 88, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3448689, faks 0-48 3448689.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnp.pilicka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PIECZYWA I CIASTA WRAZ Z DOSTAWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I Asortyment J.m. Ilość Chleb baltonowski (masa od 0,55 kg do 0,60 kg.)Szt. 21000 Gryzka (masa od 0,40 kg do 0,45 kg.) Szt. 21500 Chleb ciemny (masa od 0,55 kg do 0,60 kg.) Szt. 3500 Grupa II Asortyment J.m. Ilość Ciasta (babka piaskowa, rolada /różne/, strucla z makiem, szarlotka, sernik, piernik) Kg. 500 Drożdżówki, pączki Szt. 4000 Babeczki kruche z jabłkami lub budyniem Szt. 750.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którzy w zakreślonym terminie złożą w siedzibie Zamawiającego ofertę sporządzoną zgodnie z wymogami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana w dwustopniowej skali: spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty należy składać w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6. w terminie do 08.12.2009 r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6. w dniu 08.12.2009 r. o godz. 10.15..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnp.pilicka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6 w godz.8-15 w dni rob..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej w Radomiu, ul. Struga 88, budynek administracji, pok. 6...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Dostawa monitorów interaktywnych dla radomskich szkół w ramach projektu "Moja Droga do Włączenia - wsparcie edukacji włączającej w Radomiu"
- Dostawa artykułów biurowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ignacego Łukasiewicza w Czechowicach -Dziedzicach w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





