eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wyrobów do próżniowego pobierania krwi, i pojemników próbek moczu (4M0208)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Gdańsk: Dostawa wyrobów do próżniowego pobierania krwi, i pojemników próbek moczu (4M0208)
Numer ogłoszenia: 40871 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax 058 7416407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów do próżniowego pobierania krwi, i pojemników próbek moczu (4M0208).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do próżniowego pobierania krwi, i pojemników próbek moczu zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opakowanie jednostkowe lub zbiorcze, handlowe przedmiotu zamówienia musi zawierać: - nazwę wyrobu, - ilość w opakowaniu, - nazwę producenta i /lub dostawcy, - serię (nie wymagane dla stazy i pojemników), - datę przydatności (nie wymagane dla stazy i pojemników), - znak CE. 1. Wykonawca do oferowanego przedmiotu zamówienia musi posiadać dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobów do obrotu: - deklaracje zgodności CE dotyczące oferowanych produktów i lub certyfikaty CE i lub świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896 z póź. zm. - Wykonawca musi dołączyć w/w dokumenty dotyczące poszczególnych rodzajów przedmiotu zamówienia ponumerować je w górnym prawym rogu - zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy wyrobów do próżniowego pobierania krwi, i pojemników próbek moczu: 1. Probówki wystandaryzowane z etykietami, sterylne, zapewniające pobieranie krwi o pożądanej objętości - próżnia kalibrowana, wytwarzana na etapie produkcji, 2. Kolory korków zgodne z ISO 6710 - zgodność z podanym przeznaczeniem, 3. Zamawiający nie ogranicza konkretnego środka chemicznego umieszczonego w próbówce przy danym, podanym w tabeli zastosowaniu, środek ten musi być właściwie dobrany do metody badań i nie wpływać negatywnie na wiarygodność wyników; 4. Probówki systemu próżniowego (z wyłączeniem próbówek do OB) wyposażone w zamknięcie typu: gumowy korek - wnętrze, z plastikową osłoną zewnętrzną o maksymalnej średnicy zewnętrznej 16 mm , umożliwiające wielokrotne zamykanie i otwieranie probówki; 5. Wszystkie plastikowe probówki muszą posiadać wyraźnie zaznaczony na etykiecie znacznik ilości pobranej krwi do badań, 6. Wszystkie wyroby systemu próżniowego (zamkniętego), tego samego producenta (ze względu na możliwość ustalenia odpowiedzialności); 7. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogów w języku polskim, przedstawiających oferowane wyroby i potwierdzające żądane parametry zgodnie z SIWZ. 8. Zamawiający wymaga terminu ważności probówek - 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego, za wyjątkiem probówek z trombiną, dla których wymagany jest 6 miesięczny termin ważności. 9. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek: po 5 szt. każdego asortymentu dla poz 1 do 8 i jednej szt. poz 9 do 11. (poz. 7 bez próbki stojaka) 10. Zamawiający wymaga oznakowania CE, na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym oferowanego wyrobu i wymaga deklaracji zgodności

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia (zał. nr 2, 3 i nr 4 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 4) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający mogą zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, b) w punkcie 3 wymagane są od każdego ze wspólników, 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych opakowaniach w Kancelarii jawnej 7 Szpitala MARYNARKI WOJENNEJ z Przychodnią SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: w Kancelarii jawnej 7 Szpitala MARYNARKI WOJENNEJ z Przychodnią SP ZOZ ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.