eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup wyposażenia technicznego do procedur medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Kraków: Zakup wyposażenia technicznego do procedur medycznych
Numer ogłoszenia: 408538 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia technicznego do procedur medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia technicznego do procedur medycznych: Pakiet I-KONCENTRATOR TLENU-20 szt;Pakiet II-STRZYGARKA CHIRURGICZNA ELEKTRYCZNA Z ŁADOWARKĄ-8 szt;Pakiet III-MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY ZMIENNOCIŚNIENIOWY- 1 szt;Pakiet IV- PODWIESZKI DO PODNOŚNIKA PACJENTA -2 szt;Pakiet V- DOPPLER PRZEPŁYWOWY-1 szt;Pakiet VI-OSŁONA NA TARCZYCĘ-20 szt;Pakiet VII-PARAWANY- 9 szt;Pakiet VIII- NARZĘDZIA CHIRURGICZNE;Pakiet IX-PIPETY;Pakiet X -MEBLE MEDYCZNE;Pakiet XI-STÓŁ OPERACYJNY Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM-2 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.16.90.00-2, 33.19.00.00-8, 33.19.26.00-8, 38.42.10.00-2, 35.11.34.20-9, 33.19.20.00-2, 33.16.22.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.22.30-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. f) zmiana służy uniknięciu wad oświadczenia woli

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków; Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80; 31-202 Kraków; w pokoju 23 Budynek Administracyjny I (Kancelaria Dziennika Podawczego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- KONCENTRATOR TLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KONCENTRATOR TLENU - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II -STRZYGARKA CHIRURGICZNA ELEKTRYCZNA Z ŁADOWARKĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYGARKA CHIRURGICZNA ELEKTRYCZNA Z ŁADOWARKĄ-8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY ZMIENNOCIŚNIENIOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY ZMIENNOCIŚNIENIOWY-1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV-PODWIESZKI DO PODNOŚNIKA PACJENTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwieszka do podnośnika z podparciem na szyję i głowę oraz podwieszka kąpielowa z podparciem na szyję i głowę (szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 3 siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.26.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V-DOPPLER PRZEPŁYWOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOPPLER PRZEPŁYWOWY-1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI-OSŁONA NA TARCZYCĘ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSŁONA NA TARCZYCĘ - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII- PARAWANY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parawany drewniane 1,2,3-skrzydłowe;parawan teleskopowy jezdny; parawan mobilny 3-skrzydłowy (szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 3 siwz - parametry techniczne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII-NARZĘDZIA CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NARZĘDZIA CHIRURGICZNE między innymi: nożyczki preparacyjne proste typu Metzenbauma, nożyczki typu Mayo-Noble, proste i zakrzywione,nożyczki typu Lister, kleszcze naczyniowe typu Leriche, kleszcze naczyniowe typu Micro-Halsted, rozwieracz typu Travers, nożyczki chirurgiczne, pinceta anatomiczna,nożyczki chirurgiczne proste i zakrzywione o różnych długościach,kleszczyki anestezjologiczne typu Magill,nożyczki do cięcia ubrań i inne (szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 3 siwz- parametry techniczne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX-PIPETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety jednokanałowe o zmiennych pojemnościach 0,5-10 ;10-100;20-200;100-1000 (szczegółowy opis w załączniku nr 3- parametry techniczne);Statyw do pipet jednokanałowych o zmiennej objętości;Pipety elektroniczne 8-kanałowe o zmiennych pojemnościach 5-100;50-1200 (szczegółowy opis w załączniku nr 3);Statyw do pipet elektronicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X- meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne m.in.taboret lekarski;stojak mobilny do kroplówek;Wózek do przewozu pacjenta z poręczami i inne. Szczegółowy opis w zał.nr 3 siwz -parametry techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI-STÓŁ OPERACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STÓŁ OPERACYJNY Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.