Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Katowice: Bieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 408446 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-016 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Lublińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje tj.: Drogi - Remonty cząstkowe dróg - Odwodnienie korpusu drogowego - Utrzymanie czystości, zieleni - Oznakowanie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Usługi transportowe i sprzętowe - Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych - Konserwacja i utrzymanie urządzeń oczyszczających wody Mosty - Roboty porządkowe - Roboty konserwacyjne - Roboty rozbiórkowe - Roboty remontowe - Montaż i wymiana elementów obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy tj. za 2008 rok (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż 5,0 mln zł. 2.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować środkami transportu oraz sprzętem wymienionym w poniżej: Samochody samowyładowcze o ładowności od 5t do 15 t - 4, Tablice zamykające zamocowane na pojeździe (oznakowanie świetlne) - 2, Rozkładarka do mas mineralno-asfaltowych (szer. rozkł. 1m - 2,5m) - 2, Rozkładarka do mas mineralno-asfaltowych (szer. rozkł. 7,0m) -1, Rozkładarka do mas mineralno-emulsyjnych -1, Walce stalowe - 3,Walce ogumione - 3, Zagęszczarki - 3, Piła do cięcia nawierzchni - 3, Frezarki do nawierzchni 1 m - 2, Frezarka do nawierzchni 0,5 m - 1,Frezarka do nawierzchni 2,0 m - 1, Młoty spalinowe - 3, Remonter drogowy dwufrakcyjny - 3, Recykler drogowy - 3, Skrapiarki do nawierzchni - 3, Szczotka mech. do nawierzchni - 3, Równiarki - 2, Ścinarka do poboczy - 2, Koparko-ładowarka - 4,Piły do drzewa - 2, Koparka podsiębierna - 2, Ręczna kosiarka spalinowa - 4,Kosiarka wysięgnikowa - bijakowa - 2, Piaskarnia przenośna - 1, Agregat spawalniczy - 2, Betoniarka poj.150 l - 2, Samochód samowyładowczy o ładowności od 20 t do 25 t - 5. Wykonawca winien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych oraz zapewnić obsługę laboratoryjną. 2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.4. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował w okresie ostatnich 5 lat prace polegające na utrzymaniu dróg i obiektów mostowych poprzez wypełnienie wykaz robót wymienionym w pkt 5.2. zrealizowanych w latach 2005 - 2009 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Wykonawca powinien wykazać że w ww okresie wykonał: Roboty drogowa: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej w ilości 30 000 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-emulsyjnych (tzw. mikrodywan) o powierzchni 35 000 m2 - roboty utrzymaniowe na wartość 5 000 000 zł. Roboty mostowa: - remont 4 obiektów mostowych o wartości co najmniej 100 tys.zł każdy - roboty utrzymaniowe na wartość 900 tyś. zł Ponadto Wykonawca musi wykazać, że co najmniej 50% ww robót utrzymaniowych wykonał na drogach krajowych. 2.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.6. Wykonawca przedstawi wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz załączy dokumenty stwierdzające że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko: - 3 kierowników robót drogowych - 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; - 1 kierownik robót mostowych - 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych; - 3 brygadzistów - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót drogowych. - 2 brygadzistów - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót mostowych. Uwaga! Osoby wskazane na stanowisku Kierownika robót drogowych i Kierownika robót mostowych winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności odpowiednio drogowej lub mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.7. Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 brygadami, które wraz z zestawem sprzętu do robót remontowych-bitumicznych przystąpią do podjęcia zadania w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia. 2.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.7. 2.9.Roboty objęte kosztorysem ofertowym Wykonawca ma wykonać siłami własnymi. Dopuszcza się zatrudnienie podwykonawców w przypadku robót specjalistycznych nie objętych kosztorysem ofertowym..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.) IDW. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon
w Lublińcu, 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Lublińcu, 42-700 Lubliniec, ul. Klonowa nr 3, w pokoju nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





