To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 40819 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Lubin: PROMOCJA GMINY LUBIN POPRZEZ SPORT PODCZAS WSPÓŁZAWODNICTWA SPORTOWEGO NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE SPORTOWYM, W KTÓRYM UCZESTNICZY KLUB LUB STOWARZYSZENIE SPORTOWE W DYSCYPLINIE PIŁKA SIATKOWA MĘŻCZYZN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25948-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, krajowy numer identyfikacyjny
39064754100000, ul.
ul. Władysława Łokietka
6,
59300
Lubin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(76) 8403100, faks
(76) 8403140, e-mail
zp@ug.lubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-lubi.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROMOCJA GMINY LUBIN POPRZEZ SPORT PODCZAS WSPÓŁZAWODNICTWA SPORTOWEGO NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE SPORTOWYM, W KTÓRYM UCZESTNICZY KLUB LUB STOWARZYSZENIE SPORTOWE W DYSCYPLINIE PIŁKA SIATKOWA MĘŻCZYZN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest promocja Gminy Lubin podczas rozgrywek sportowych PlusLiga w piłce siatkowej mężczyzn. Zakres zamówienia obejmuje promocję Gminy Lubin poprzez sport podczas współzawodnictwa sportowego na najwyższym poziomie sportowym, w którym uczestniczy klub lub stowarzyszenie sportowe w dyscyplinie piłka siatkowa mężczyzn, poprzez: 1) umieszczenie i ekspozycję na obrzeżach boiska banera promującego Gminę Lubin o wymiarach 1m x 3m lub w przypadku relacji telewizyjnych, montażu bandy LED do promocji Gminy Lubin w postaci wyświetleń ekranowych podczas wszystkich meczy rozgrywanych na własnym boisku, 2) umieszczenie logotypu Zamawiającego na stronie wykonawcy linkiem na stronę Zamawiającego, 3) wyświetlanie logotypu i innych materiałów przekazanych przez Zamawiającego promujących Gminę Lubin na dwóch telebimach, 4) umieszczenie logo Gminy w materiałach wydawanych przez Wykonawcę, tj. plakatach, kalendarzach, biletach, ulotkach i materiałach okazjonalnych, 5) zagwarantowanie po uprzednim uzgodnieniu udziału zawodników Wykonawcy w akcjach promocyjnych, edukacyjnych, sportowych i charytatywnych organizowanych przez Gminę Lubin, 6) prezentowanie logo Gminy Lubin podczas wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych na ściance medialnej, 7) utrwalanie wszystkich działań promocyjnych określonych umową a podejmowanych przez Wykonawcę, poprzez dokumentację: a) zdjęć z rozgrywek i zawodów dokumentujących umieszczenie materiałów promocyjnych, b) materiałów, na których umieszczone jest logo Gminy, c) sprawozdania z wykonanych czynności promocyjnych na rzecz Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał wszelkich czynności związanych z realizacją zamówienia, m.in. takich jak wykonanie projektów graficznych, wykonanie wszelkich nośników promocyjnych i reklamowych. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego mają prawo dokonać w każdym czasie i miejscu kontroli prawidłowości wykonania czynności określonych w umowie, a Wykonawca ma obowiązek zapewnienia darmowego wejścia na krajowe i międzynarodowe imprezy oraz rozgrywki co najmniej dwóm upoważnionym do kontroli pracownikom Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 199998.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.