To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Prabuty: Wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA
Numer ogłoszenia: 408152 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364722 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA (w dokumentacji projektowej: odcinek od wiaduktu do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego - koniec przebudowy i Rypińską - koniec opracowania). 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje, w szczególności: 2.1. Wymianę nawierzchni chodników wraz z wymianą nawierzchni dojścia do wiaduktu - etap IIA, 2.2. Wymianę nawierzchni istniejących zjazdów - etap IIA, 2.3. Wykonanie terenów zielonych - etap IIA, 2.4. Przebudowę skrzyżowania z ul. Piaskową, 2.5. Przebudowę skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego, 2.6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - etap IIA, 2.7. Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - balustrad, 2.8. Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na prowadzenie robót związanych z zamówieniem. 3. Warunki realizacji zamówienia określają, w szczególności: 3.1. Projekt umowy, stanowiący Załącznik A do SIWZ, 3.2. Uzgodnienia, stanowiące integralną część dokumentacji, z wyłączeniem uzgodnień dotyczących przebudowy wiaduktu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dokumentacji projektowej, w tym: 4.1. Projekt wykonawczy - Wymiana nawierzchni chodników, zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły II etap - w zakresie etapu IIA. 4.2. Organizacja ruchu - docelowa organizacja ruchu drogowego związana z wymianą nawierzchni chodników, zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły II etap - w zakresie etapu IIA. 4.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZakłAd Usług Wielobranżowych Krzysztof Strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209127,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 315857,44
Oferta z najniższą ceną: 315857,44 / Oferta z najwyższą ceną: 315857,44
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- Rozbiórka budynku usług publicznych- budynku byłego internatu przy ul. Jagiellońskiej 4 w Myślenicach"
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.