eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyWymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Prabuty: Wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA
Numer ogłoszenia: 408152 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364722 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodników i zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły w Prabutach - etap IIA (w dokumentacji projektowej: odcinek od wiaduktu do skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego - koniec przebudowy i Rypińską - koniec opracowania). 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje, w szczególności: 2.1. Wymianę nawierzchni chodników wraz z wymianą nawierzchni dojścia do wiaduktu - etap IIA, 2.2. Wymianę nawierzchni istniejących zjazdów - etap IIA, 2.3. Wykonanie terenów zielonych - etap IIA, 2.4. Przebudowę skrzyżowania z ul. Piaskową, 2.5. Przebudowę skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego, 2.6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego - etap IIA, 2.7. Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - balustrad, 2.8. Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu na prowadzenie robót związanych z zamówieniem. 3. Warunki realizacji zamówienia określają, w szczególności: 3.1. Projekt umowy, stanowiący Załącznik A do SIWZ, 3.2. Uzgodnienia, stanowiące integralną część dokumentacji, z wyłączeniem uzgodnień dotyczących przebudowy wiaduktu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dokumentacji projektowej, w tym: 4.1. Projekt wykonawczy - Wymiana nawierzchni chodników, zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły II etap - w zakresie etapu IIA. 4.2. Organizacja ruchu - docelowa organizacja ruchu drogowego związana z wymianą nawierzchni chodników, zjazdów wraz z przebudową skrzyżowań ul. Jagiełły II etap - w zakresie etapu IIA. 4.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZakłAd Usług Wielobranżowych Krzysztof Strzelczyk, ul. Rypińska 66, 82-550 Prabuty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209127,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 315857,44

  • Oferta z najniższą ceną: 315857,44 / Oferta z najwyższą ceną: 315857,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.