Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Żuromin: Dostawę mięsa, wędlin i drobiu
Numer ogłoszenia: 40814 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, fax 0-23 657 29 82.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzzoz-zuromin.neostrada.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mięsa, wędlin i drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę mięsa, wędlin i drobiu Zadanie I - dostawa mięsa i wędlin. Zadanie II - dostawa drobiu i wędlin drobiowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z wymienionego dokumentu musi wynikać potwierdzenie dopuszczenia wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku kiedy wykonawca nie jest producentem żywności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlega Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, winien złożyć w ofercie decyzję właściwego organu kontroli żywności pod który podlega, potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie obrotu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia czyli aktualną decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. d) protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. e) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Za dostawę tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawę stanowiącą przedmiotowe postępowanie, natomiast za odpowiadającą wartością - dostawę, której wartość brutto równa się co najmniej wartości brutto składanej oferty. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz specyfikacji cenowej wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z wymienionego dokumentu musi wynikać potwierdzenie dopuszczenia wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych a art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 6) aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku kiedy wykonawca nie jest producentem żywności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlega Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, wykonawca winien złożyć w ofercie decyzję właściwego organu kontroli żywności pod który podlega, potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie obrotu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia - aktualną decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 7) protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9) wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością brutto dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 10) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) jak również umowę regulującą tę współpracę (o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 TEL. 318 ZAOPATRZENIE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę mięsa, wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Karkówka wieprzowa .bez kości na pieczeń (mięso świeże, nie mrożone) 2. Schab środkowy wieprzowy z kością na pieczeń (mięso świeże, nie mrożone) 3. Szynka wieprzowa bez kości (mięso świeże, nie mrożone) 4. Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry(mięso świeże, nie mrożone) 5. Kości wieprzowe zwykłe 6. Wołowina zrazowa bez kości (mięso świeże, nie mrożone) 7 Wołowina gulaszowa (mięso świeże, nie mrożone) 8. Żeberka wieprzowe (mięso świeże, nie mrożone) 9. Wątroba wieprzowa świeża 11. Boczek surowy bez żeber 12. Polędwica wędzona wieprzowa 13. Kiełbasa rawska 14. Kiełbasa toruńska specjalna 15. Kiełbasa Żywiecka 16. Kiełbasa parówkowa 17 Kiełbasa podwawelska 18 Kiełbasa jałowcowa 19. Pieczeń rzymska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polędwica drobiowa Szynka z kurczaka Mielonka konserwowa z indyka Kurczaki Udo z kurczaka do 300 g. (mięso świeże, nie mrożone) Pierś z kurczaka - filet (mięso świeże, nie mrożone).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Chełmnie na rok 2026"
więcej: Wieprzowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





