eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Chorzów: Usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 408036 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie , ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części i obejmuje niżej wymienione czynności: a. wprowadzanie i migracja tytułów wykonawczych do bazy EGAPOLTAX, b. sporządzanie listy do Działu Obsługi Bezpośredniej dot. odnotowania adresu z tytułu w celu wprowadzenia tytułu do systemu EGAPOLTAX, c. odsyłanie tytułów w celu uzupełnienia, d. segregowanie poczty przychodzącej, e. wprowadzanie danych do sytemu EGAPOLTAX: wpisywanie odpowiedzi od dłużników zajętych wierzytelności na dokonane zajęcie do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze zajęcia przez dłużników zajętej wierzytelności do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze tytułu przez zobowiązanego do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie odpowiedzi od dłużników zajętych wierzytelności na dokonane zajęcie do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze zajęcia przez dłużników zajętej wierzytelności oraz zobowiązanych do systemu EGAPOLTAX, f. rejestrowanie pism w Bibliotece Akt na poszczególnych pracowników, g. odsyłanie pism do nadawcy, h. archiwizowanie dokumentów, i. kompletowanie i wysyłanie dokumentów, odnotowanie wysyłki w Bibliotece Akt, j. wpinanie zwrotnych potwierdzeń odbioru do tytułów wykonawczych, k. dopinanie do zajęć odpowiedzi od dłużników zajętej wierzytelności, l. drukowanie z systemu wniosków do ZUS, m. wpisywanie danych i wydruk wniosków do CIKW, n. wprowadzanie danych o dokonanym zajęciu wierzytelności do systemu POLTAX, o. wydruk z systemu EGAPOLTAX postanowień o umorzeniu obciążeniu kosztami, p. obsługa poczty egzekucyjnej w zakresie pism wysyłanych i wpływających do Urzędu, q. otwieranie poczty egzekucyjnej, r. pieczętowanie poczty egzekucyjnej, s. tworzenie książki nadawczej, t. obsługa systemów informatycznych POLTAX i BIBLIOTEKA AKT w zakresie akcji PIT, u. wprowadzanie do systemu POLTAX deklaracji podatkowych, v. obsługa stanowiska informacyjno-kancelaryjnego w zakresie przyjmowania zeznań PIT w. obsługa podatników w czasie akcji PIT, x. weryfikacja w systemie POLTAX miejsca zamieszkania podatników w związku ze składanymi PIT, y. przyjmowanie zeznań rocznych składanych przez podatników, z. pomoc podatnikom składającym zeznania roczne drogą elektroniczną, 3. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca. 4. Realizacja zamówienia nastąpi w terminach wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ. 5. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 24 558 godzin. 6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b. wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej. 7. W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. 8. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, a Wykonawca i Zamawiający nie ustalą inaczej, Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. Dz. U. z 2009r. nr 205 poz. 1585 ze zm. oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. z 2008r. Nr 164 poz. 1027 ze zm., a także zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości co najmniej jednego z n/w programów komputerowych - Załącznik nr 6 do SIWZ - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, POLTAX, POLTAX2B, Biblioteka Akt, oraz załączy dokumenty (np. kserokopie umów, zaświadczenia od zleceniodawcy, pracodawcy) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w dniu składania oferty, osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o ukończeniu szkoły średniej stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie o znajomości programów wyszczególnionych w rozdziale VIII ust. 1 pkt c stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ; 3.Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Kserokopia dowodu osobistego, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej); 5. Dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświdczenie zawodowe - 60

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl us chorzow.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.