Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Chorzów: Usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 408036 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie , ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części i obejmuje niżej wymienione czynności: a. wprowadzanie i migracja tytułów wykonawczych do bazy EGAPOLTAX, b. sporządzanie listy do Działu Obsługi Bezpośredniej dot. odnotowania adresu z tytułu w celu wprowadzenia tytułu do systemu EGAPOLTAX, c. odsyłanie tytułów w celu uzupełnienia, d. segregowanie poczty przychodzącej, e. wprowadzanie danych do sytemu EGAPOLTAX: wpisywanie odpowiedzi od dłużników zajętych wierzytelności na dokonane zajęcie do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze zajęcia przez dłużników zajętej wierzytelności do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze tytułu przez zobowiązanego do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie odpowiedzi od dłużników zajętych wierzytelności na dokonane zajęcie do systemu EGAPOLTAX, wpisywanie daty potwierdzeń o odbiorze zajęcia przez dłużników zajętej wierzytelności oraz zobowiązanych do systemu EGAPOLTAX, f. rejestrowanie pism w Bibliotece Akt na poszczególnych pracowników, g. odsyłanie pism do nadawcy, h. archiwizowanie dokumentów, i. kompletowanie i wysyłanie dokumentów, odnotowanie wysyłki w Bibliotece Akt, j. wpinanie zwrotnych potwierdzeń odbioru do tytułów wykonawczych, k. dopinanie do zajęć odpowiedzi od dłużników zajętej wierzytelności, l. drukowanie z systemu wniosków do ZUS, m. wpisywanie danych i wydruk wniosków do CIKW, n. wprowadzanie danych o dokonanym zajęciu wierzytelności do systemu POLTAX, o. wydruk z systemu EGAPOLTAX postanowień o umorzeniu obciążeniu kosztami, p. obsługa poczty egzekucyjnej w zakresie pism wysyłanych i wpływających do Urzędu, q. otwieranie poczty egzekucyjnej, r. pieczętowanie poczty egzekucyjnej, s. tworzenie książki nadawczej, t. obsługa systemów informatycznych POLTAX i BIBLIOTEKA AKT w zakresie akcji PIT, u. wprowadzanie do systemu POLTAX deklaracji podatkowych, v. obsługa stanowiska informacyjno-kancelaryjnego w zakresie przyjmowania zeznań PIT w. obsługa podatników w czasie akcji PIT, x. weryfikacja w systemie POLTAX miejsca zamieszkania podatników w związku ze składanymi PIT, y. przyjmowanie zeznań rocznych składanych przez podatników, z. pomoc podatnikom składającym zeznania roczne drogą elektroniczną, 3. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca. 4. Realizacja zamówienia nastąpi w terminach wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ. 5. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 24 558 godzin. 6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b. wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej. 7. W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. 8. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, a Wykonawca i Zamawiający nie ustalą inaczej, Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. Dz. U. z 2009r. nr 205 poz. 1585 ze zm. oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. z 2008r. Nr 164 poz. 1027 ze zm., a także zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o znajomości co najmniej jednego z n/w programów komputerowych - Załącznik nr 6 do SIWZ - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, POLTAX, POLTAX2B, Biblioteka Akt, oraz załączy dokumenty (np. kserokopie umów, zaświadczenia od zleceniodawcy, pracodawcy) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w dniu składania oferty, osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o ukończeniu szkoły średniej stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Oświadczenie o znajomości programów wyszczególnionych w rozdziale VIII ust. 1 pkt c stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ; 3.Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Kserokopia dowodu osobistego, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej); 5. Dokumenty (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług analogicznych do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświdczenie zawodowe - 60
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl us chorzow.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE
ul. Armii Krajowej 5
41-506 Chorzów pok. 116.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD SKARBOWY W CHORZOWIE ul. Armii Krajowej 5 41-506 Chorzów pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne - paczka nr 2 - ul. Targowa 5
- "Wymiana pokrycia dachowego na spichlerzu z Brennej GPE- 4090"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Chorzowie, ul. Urbanowicza 4 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Lwówek
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.