eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › sprzątanie i dozór



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40794

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraśnik: sprzątanie i dozór Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół PLacówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku, do kontaktów: Staruch, ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252425, fax 081 8252425, e-mail: krzysztofstaruch@wp.pl; krzysiek1964@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.1sp.krasnik.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych nr 1, Staruch, Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252425, fax 081 8252425, e-mail: krzysztofstaruch@wp.pl, www.1sp.krasnik.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Placówka oświatowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie i dozór. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Zespół Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku ul. Kościuszki 23 23-200 Kraśnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku, wykonywanie prac konserwatorskich oraz dozór nad mieniem placówki. Zakres prac obejmuje: I.Utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku oraz na terenie wokół budynku poprzez: 1)codzienne sprzątanie (tzn. zmiatanie, zmywanie, ścieranie kurzy) sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych, korytarzy, łazienek (łącznie z myciem lamperii i glazury), sali gimnastycznej, sali korekcyjnej oraz szatni; 2)utrzymywanie w czystości wykładzin podłogowych (odkurzanie, trzepanie, pranie); 3)nie rzadziej niż raz w miesiącu dokonywanie dezynfekcji sanitariatów; 4)nie rzadziej niż raz w miesiącu czyszczenie i pastowanie podłóg; 5)nie rzadziej niż dwa razy w roku mycie okien, pranie zasłon i firanek; 6)podczas ferii zimowych i wakacji generalne sprzątanie całego budynku; 7)zapewnienie estetycznego wyglądu wewnątrz budynku szkolnego (dbanie o wygląd zieleni, kwietników); 8)dbanie o estetykę wokół szkoły (zmiatanie, odśnieżanie dróg dojazdowych do szkoły itp.); 9)dbanie o wygląd boiska szkolnego i terenu wokół niego (koszenie trawy); 10)inne prace zlecone przez dyrekcję mające na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1. Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku do SIWZ. II.Dozór nad mieniem Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku: 1)dozór nad mieniem placówki i terenie wokół budynku szkolnego w dni powszednie w godz. 19:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne i wolne od nauki całodobowo; 2)codzienne zamykanie okien oraz wejść na teren placówki. Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o zmianach w stanie majątku placówki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w godzinach pełnienia dozoru za powierzony mu majątek placówki; III.Obsługa placówki, tj.: 1)codzienna obsługa szatni (zapewnienie porządku, bezpieczeństwa i ochrona mienia uczniów); 2)codzienny dyżur woźnej przy wejściach do budynku (kontrola wejść do szkoły, inne prace porządkowe); 3)codzienny dyżur konserwatora - bieżące usuwanie awarii, wykonywanie drobnych napraw sprzętu, itp.; Zakres w/w usług może być powiększony po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego i zawarciu dodatkowej umowy lub aneksu do umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2.Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6.Oświadczenie wykonawcy o wykonaniu minimum 50 % wartości robót siłami własnymi oraz wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (06.2003 - 06.2006), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi sprzątania budynków i dozoru), z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 8.Oświadczenie oferenta, że zatrudni wskazane osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na cały okres trwania umowy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, niepoświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.76.00.00 - Usługi sprzątania szkół Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: I.Utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku oraz na terenie wokół budynku poprzez: 1)codzienne sprzątanie (tzn. zmiatanie, zmywanie, ścieranie kurzy) sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych, korytarzy, łazienek (łącznie z myciem lamperii i glazury), sali gimnastycznej, sali korekcyjnej oraz szatni; 2)utrzymywanie w czystości wykładzin podłogowych (odkurzanie, trzepanie, pranie); 3)nie rzadziej niż raz w miesiącu dokonywanie dezynfekcji sanitariatów; 4)nie rzadziej niż raz w miesiącu czyszczenie i pastowanie podłóg; 5)nie rzadziej niż dwa razy w roku mycie okien, pranie zasłon i firanek; 6)podczas ferii zimowych i wakacji generalne sprzątanie całego budynku; 7)zapewnienie estetycznego wyglądu wewnątrz budynku szkolnego (dbanie o wygląd zieleni, kwietników); 8)dbanie o estetykę wokół szkoły (zmiatanie, odśnieżanie dróg dojazdowych do szkoły itp.); 9)dbanie o wygląd boiska szkolnego i terenu wokół niego (koszenie trawy); 10)inne prace zlecone przez dyrekcję mające na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1. Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku do SIWZ. II.Dozór nad mieniem Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku: 1)dozór nad mieniem placówki i terenie wokół budynku szkolnego w dni powszednie w godz. 19:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne i wolne od nauki całodobowo; 2)codzienne zamykanie okien oraz wejść na teren placówki. Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o zmianach w stanie majątku placówki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w godzinach pełnienia dozoru za powierzony mu majątek placówki; III.Obsługa placówki, tj.: 1)codzienna obsługa szatni (zapewnienie porządku, bezpieczeństwa i ochrona mienia uczniów); 2)codzienny dyżur woźnej przy wejściach do budynku (kontrola wejść do szkoły, inne prace porządkowe); 3)codzienny dyżur konserwatora - bieżące usuwanie awarii, wykonywanie drobnych napraw sprzętu, itp.; Zakres w/w usług może być powiększony po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego i zawarciu dodatkowej umowy lub aneksu do umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem - 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Zatrudnią w pełnym wymiarze czasu pracy, na cały okres trwania umowy minimum 3 osoby wskazane przez Zamawiającego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich 3 latach /06.2003 -06. 2006/. Warunek zostanie za spełniony jeżeli w tym okresie wykonawca wykonywał prace związane z dozorem i sprzątaniem placówek oświatowych (potwierdzone referencjami). Ad. 3 Ocena sytuacji ekonomicznej zostanie dokonana na podst. Oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi. Ocena sytuacji finansowej nastąpi w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VII pkt 3 i 4. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ad. 5 Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że zatrudni wskazane osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na cały okres trwania umowy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem - 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Zatrudnią w pełnym wymiarze czasu pracy, na cały okres trwania umowy minimum 3 osoby wskazane przez Zamawiającego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich 3 latach /06.2003 -06. 2006/. Warunek zostanie za spełniony jeżeli w tym okresie wykonawca wykonywał prace związane z dozorem i sprzątaniem placówek oświatowych (potwierdzone referencjami). Ad. 3 Ocena sytuacji ekonomicznej zostanie dokonana na podst. Oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi. Ocena sytuacji finansowej nastąpi w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VII pkt 3 i 4. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ad. 5 Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że zatrudni wskazane osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na cały okres trwania umowy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2.Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6.Oświadczenie wykonawcy o wykonaniu minimum 50 % wartości robót siłami własnymi oraz wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (06.2003 - 06.2006), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi sprzątania budynków i dozoru), z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 8.Oświadczenie oferenta, że zatrudni wskazane osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na cały okres trwania umowy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, niepoświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1sp.krasnik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:00, Zespół Placówek Oświatowych nr 1 ul. Kościuszki 23 23-200 Kraśnik.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.