Ogłoszenie z dnia 2006-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Golub-Dobrzyń: udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Golubsko-Dobrzyński, do kontaktów: Hanna Konczalska, plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6835380,81 w. 34, fax 056 6835383, e-mail: Starosta.cgd@powiatypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.golub-dobrzyn.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego - inwestycyjnego w kwocie 1 000 000 zł. Kredyt uruchomiony zostanie w 2006 r. Spłata kredytu nastąpi w dwóch równych ratach: I rata w kwocie 500 000 zł - do 30.09.2010 r. II rata w kwocie 500 000 zł - do 30.09.2011 r. Spłata odsetek nastąpi w ratach trzymiesięcznych (ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału) w latach 2006-2011. Kredyt przeznaczony będzie na finansowanie wydatków inwestycyjnych związanych z remontami dróg powiatowych. Kredyt spłacony będzie z dochodów własnych powiatu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga żadnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowaną usługę określonych wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, poniżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2011.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakałdają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków - weryfikacja złożonych zaświadczeń i oświadczeń wymaganych w Specyfikacji, na zasadzie "spełnia" lub "nie spełnia" wymaganego warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zał. nr 1 SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie oferenta (zał. nr 2 SIWZ) - zaakceptowane Warunki umowy (zał. nr 3 SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: golub-dobrzyn.com.pl lub w siedzibie zamawiającego. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 12:05, Starostwo Powiatowe, 87-400 Golub-Dobrzyń, plac 1000-lecia 25 - pok. 17.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Przebudowa drogi gminnej nr 110226 C w miejscowości Sokoligóra
- "Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego"
- Dostawa sprzętu do wykonywania procedur urologicznych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu - Dobrzyniu
- Budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy przy Zespole Szkół Miejskich przy ul. Żeromskiego w Golubiu-Dobrzyniu
- Poprawa stanu technicznego ul. Słuchajskiej w Golubiu-Dobrzyniu od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2111C do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 569
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Rozbudowa wraz przebudową budynku gminnego z przeznaczeniem na żłobek we Wrockach
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2025 r. deficytu budżetowego
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
- Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 705 500,00 zł w związku z realizacją zadania pn. "Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej"
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 2 500 000,00 PLN
- Kredyt do kwoty 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2025 roku
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.