To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Ostrów Wielkopolski: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z dostosowaniem budynku do obowiązujących warunków pożarowych zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowieniami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 - etap II przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 4078 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336210 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z dostosowaniem budynku do obowiązujących warunków pożarowych zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowieniami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 - etap II przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z dostosowaniem budynku do obowiązujących warunków pożarowych zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowieniami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 - etap II przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Piastowska 21, działki nr 172/2, obręb 0099. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 13. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. 14. obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą (minimum 1 wizyta na tydzień) potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; dodatkowa wizyta na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 10, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, branża: budowlana - załącznik nr 11, 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, branża: elektryczna - załącznik nr 12, 4. przedmiar robót, branża: budowlana - załącznik nr 13, 5. przedmiar robót, branża: elektryczna - załącznik nr 14, 6. dokumenty prawne - załącznik nr 15.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
- Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania: "Budowa ośrodka zdrowia w Wiązownie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- "Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj." Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w gminie Czarnia, w następujących lokalizacjach: Surowe - Wyżegi - Chrzonek - Cupel
- "Usługa pełnienia obowiązków IK wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja podpór wiaduktu .."" (część nazwy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.