eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaREMONT DOKOWY m/v /POMORZANIN



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: REMONT DOKOWY m/v /POMORZANIN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amw.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej Sekcja Zamówień Publicznych, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Smidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, fax (058) 626-29-63, www.amw.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej Sekcja Zamówień Publicznych - bud. nr 10 pok. 121 w godz 11:00 - 13:30, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, fax (058) 626-29-63, www.amw.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: AMW Kancelaria Jawna bud. nr 5, pok. nr 349 czynna w godz 7:45-10:00 i 13:00-15:15, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Smidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, fax (058) 626-29-63, www.amw.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DOKOWY m/v /POMORZANIN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 50. Główne miejsce świadczenia usług: m/v \POMORZANIN\ miejsce postoju: Gdynia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: REMONT DOKOWY m/v \POMORZANIN A) Część I - USŁUGI W ZAKRESIE SUCHEGO DOKOWANIA B) Część II - INSTALOWANIE WENTYLACJI C) Część III - ZAKŁADANIE PANELI D) Część IV - IZOLACJA CIEPLNA E) Część V - HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik), 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 6. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz wypełnionych załączników nr 2 i nr 3 (dotyczy części I). 7. Etapowy harmonogram realizacji przedsięwzięć prac remontowych z okresem realizacji (w dniach), warunkami i kwotą płatności- dotyczy części I - załącznik nr 4. 8. Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy (wypełniony i uzupełniony lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). Zaleca się pobranie wersji elektronicznej i komputerowe uzupełnienie formularza oferty i wymaganych załączników 9. Dotyczy części I - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na okres wykonywania prac na kwotę nie mniejszą niż wartość jednostki tj. 80 000PLN. (dołączyć jako osobny załącznik). 10. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.61.00 - Usługi w zakresie suchego dokowania Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.61.00 - Usługi w zakresie suchego dokowania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.12.00 - Zakładanie paneli Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6. dotyczy części I - Dokonać odbiorów: dokowego oraz sterówki i masztu jednostki przez PRS (koszt odbioru przez PRS ponosi zamawiający). 7. dotyczy wszystkich części - Przeholowanie jednostki z miejsca stałego postoju do miejsca wykonania prac (oraz z powrotem), transport urządzeń i elementów montowanych na jednostce wykonuje wykonawca na swój koszt. 8. dotyczy części I- Wykonawca przedstawi w ofercie harmonogram prac oraz kosztorys (w rozbiciu na koszt roboczogodzin i koszt materiałów). 9. dotyczy wszystkich części - Urządzenia montowane na statku muszą posiadać świadectwo uznania PRS lub MED oraz gwarancje. 10. dotyczy części III i IV - Materiały zastosowane do szalowania, izolacji oraz podłóg muszą posiadać certyfikaty trudnopalności uznane przez PRS oraz gwarancje producenta. 11. dotyczy części V - Urządzenia zastosowane w instalacji sanitarno - odpływowej muszą posiadać certyfikaty PRS i uznania przez Administrację Morską oraz gwarancje producenta. 12. dotyczy części II i V - Wykonawcy dokonają odbioru instalacji przez PRS. 13. Wykonawca całości zamówienia lub zadania A musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na okres wykonywania prac na kwotę nie mniejszą niż wartość jednostki tj. 80 000PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik), 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 6. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz wypełnionych załączników nr 2 i nr 3 (dotyczy części I). 7. Etapowy harmonogram realizacji przedsięwzięć prac remontowych z okresem realizacji (w dniach), warunkami i kwotą płatności- dotyczy części I - załącznik nr 4. 8. Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy (wypełniony i uzupełniony lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). Zaleca się pobranie wersji elektronicznej i komputerowe uzupełnienie formularza oferty i wymaganych załączników 9. Dotyczy części I - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na okres wykonywania prac na kwotę nie mniejszą niż wartość jednostki tj. 80 000PLN. (dołączyć jako osobny załącznik). 10. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do pobrania na stronie internetowej - bezpłatnie. SIWZ wersja papierowa - płatna: odbiór osobisty - na wniosek - płatne w kasie AMW bądź wysyłka za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 15:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 09:30, Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte 81-103 Gdynia, ul. Śmidowicza 69, Sekcja Zamówień Publicznych bud. nr 10 pok. 124.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: USŁUGI W ZAKRESIE SUCHEGO DOKOWANIA. 1) Krótki opis: Wykonać remont dokowo - kadłubowy m/v \POMORZANIN\. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.61.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: INSTALOWANIE WENTYLACJI. 1) Krótki opis: Wykonać dostawę z montażem urządzeń instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej zgodnie z załącznikiem - część II; - na podstawie załączonego Planu klimatyzacji i wentylacji pomieszczeń proj. 07854 nr rys. 5600-1(specyfikacja materiałowa zgodnie z 07854-565-1 - wykonać projekt roboczy instalacji; - wykonać instalację klimatyzacyjną i wentylacyjną; - dokonać odbioru instalacji przez PRS. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZAKŁADANIE PANELI. 1) Krótki opis: Część III - Wykonać dostawę z montażem szalunków ściennych, szalunków sufitowych i podłóg zgodnie z załącznikiem część III: - Plan zbrojenia ścian 07854-PR_3120-1 (specyfikacja materiałowa zgodnie z 07854-PR/3120-1W), - Planem szalowania pomieszczeń mieszkalnych i bytowych 07854-PR_3120-2 (specyfikacja materiałowa zgodnie z 07854-PR/3120-2W), - Planem sufitów 07854-PR_3130-1 (specyfikacja materiałowa zgodnie 07854-PR/3130-1W), - Planem obudowy okien w pomieszczeniach mieszkalnych 07854-PR_3120-3 (specyfikacja materiałowa zgodnie z 07854-PR_/3120-3W). - Planem podłóg 07854-PR_3310-1 (specyfikacja materiałowa zgodnie z 07854-PR/3310-1W) - Instrukcja Wykończenia Wnętrz (kolorystyka) 07854-PT/305-35-1 DOPUSZCZA SIĘ ZASTOSOWANIE MATERIAŁÓW INNEGO PRODUCENTA O PARAMETRACH NIE GORSZYCH NIŻ ZAWARTE W SPECYFIKACJI: - Komplet lekkich paneli ściennych KLASY B-15, stalowych, grubości 25 mm, malowanych proszkowo jednostronnie, wg Instrukcji wykończenia wnętrz (kolorystyka). Płyty samonośne ( bez podparcia dodatkowymi konstrukcjami oprócz wykończeń skosu ścian i burt) Max waga panelu z nie większa niż 14 kg/m2. - Komplet lekkich paneli ściennych KLASY B-15, stalowych, o grubości 50 mm, malowanych proszkowo dwustronnie, wg instrukcji kolorystycznej statku - Max waga panelu nie większa niż 17 kg/m2. - Panele ścienne łączone na \obce pióro - Komplet lekkich paneli sufitowych samonośnych, stalowych, malowanych proszkowo, wg instrukcji kolorystycznej statku- Max waga panelu nie większa niż 10 kg/m2. PANELE SZALUNKOWE MUSZĄ POSIADAĆ CERTYFIKATY MED LUB PRS I BYĆ ZGODNE Z DOŁĄCZONĄ DOKUMENTACJĄ NO. OS-1-PR/3120-1. ZE WZGLĘDU NA MONTAŻ PANELE ŚCIENNE I SUFITOWE MUSZĄ POCHODZIĆ Z JEDNEGO SYSTEMU SZALUNKOWEGO. - Na podłogi zastosować lekkie wylewki o ciężarze do 0,9 kg/m2 przy grubości 1 mm. Jako rozcieńczalnik do cementu należy użyć latex (nie używać wody). - Czas schnięcia nie dłuższy niż 48 h pomiędzy kolejnymi wylewkami. - System podłogowy w pomieszczeniach mokrych musi posiadać \membranę\ zabezpieczającą niższe warstwy oraz pokład przed przenikaniem wody. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.12.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: IZOLACJA CIEPLNA. 1) Krótki opis: Wykonać dostawę z montażem izolacji zgodnie z załącznikiem część IV: - Planem Izolacji 07854-PR_3110-1 (specyfikacja materiałowa 07854-PR/3110-1W). DOPUSZCZA SIĘ ZASTOSOWANIE MATERIAŁÓW INNEGO PRODUCENTA O PARAMETRACH NIE GORSZYCH NIŻ ZAWARTE W SPECYFIKACJI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE. 1) Krótki opis: Część V - zaprojektować i wykonać instalację sanitarno - odpływową spełniającą wymagania konwencji MARPOL i dokonać jej odbioru przez PRS Załącznik część V - m/v \POMORZANIN\ Plan Ogólny Wymagania dla instalacji: - musi posiadać uznanie PRS oraz Administracji Morskiej. - musi spełniać wymagania konwencji MARPOL. - musi zabezpieczać odbiór (magazynowanie lub przetwarzanie lub unieszkodliwianie) nieczystości przy zaokrętowaniu do 30 osób. - w wypadku zastosowania instalacji magazynującej lub przetwarzającej musi posiadać możliwość łatwego opróżniania zbiorników w porcie (na środek transportu lub bezpośrednio do basenu portowego) oraz w morzu (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - w wypadku zastosowania instalacji unieszkodliwiającej nieczystości należy zaprojektować i wykonać (lub podłączyć ją do istniejącej) instalację opróżniania (wylewowej). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tyś euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.