Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Lublin: Usługi medyczne w zakresie badań profilaktycznych pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 407808 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne w zakresie badań profilaktycznych pracowników Oddziału ZUS w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 euro jest: 1. 1. świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, tj. przeprowadzanie wstępnych, okresowych i kontrolnych badań pracowników Oddziału ZUS w Lublinie oraz wydawanie pracownikom orzeczeń lekarskich w zakresie przewidzianym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy. Badania kierowców odbywać się będą na zasadach określonych w przepisach ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1265 ze zm.). 1. 2. współpraca ze służbą bezpieczeństwa i higieny pracy Zamawiającego na rzecz jego pracowników, w celu zapewnienia bezpiecznych, higienicznych i zdrowych warunków pracy, realizowana poprzez: - uczestnictwo lekarza medycyny pracy, sprawującego opiekę zdrowotną w posiedzeniach komisji BHP, działającej przy ZUS Oddział w Lublinie, powołanej w oparciu o art. 237(12) Kodeksu Pracy, nie rzadziej niż raz na kwartał oraz w przeglądach warunków pracy w miejscu jej wykonywania i na stanowiskach pracy; - opiniowanie podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217). Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca złoży zaświadczenie właściwego podmiotu o wpisie do tego rejestru.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. W przypadku złożenia oferty wspólnej (np. konsorcjum): 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane łącznie; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1) (z art. 22 ust.1 ustawy) składają wszyscy wspólnicy lub pełnomocnik wykonawcy, przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty; 3) brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze składających ofertę wspólną poprzez złożenie wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2). II. W przypadku, o którym mowa w pkt. III.4.3.1) jeśli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeśli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 12:00, miejsce: ZUS Oddział Lublin, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C, piętro IV, pokój 406.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wymagany termin wykonania zamówienia: od zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 02.01.2014 r) do 31.12.2017 r. II. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: (81) 535-77-94 ; e-mail: koczkodajw@zus.pl oraz Agnieszka Szepietowska, tel. (81) 535-76-22; e-mail: szepietowskaa@zus.pl w godzinach 07:15 - 15:15. III. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2013r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 - budynek przy ul T. Zana 36A. IV. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zus.pl/zampub/files/125162/j9GMai2TBI7.rar od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu 08.10.2013r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert. V. SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX, pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa opracowania graficznego, cyfrowego i tekstowego materiałów na potrzeby koncepcji systemu zieleni dla Lublina w ramach projektu realizowanego przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Ecotech Complex UMCS
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Praca z klientem odmiennym kulturowo", wraz z wizytą studyjną w urzędzie pracy w Berlinie
- Dostawa i montaż urządzeń mechaniki scenicznej (wyciągarki) wraz z instalacją elektryczną zasilającą dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
- "Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, skóry i błon śluzowych, narzędzi i sprzętu medycznego oraz powierzchni na potrzeby COZL" (COZL/DZP/AW/3412/TP-75/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
- Pakiet wizyt diagnostycznych, profilaktycznych - lekarze specjaliści
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.