eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubrzaZAGOSPODAROWANIE KĄPIELISK NA TERENIE GMINY LUBRZA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Lubrza: ZAGOSPODAROWANIE KĄPIELISK NA TERENIE GMINY LUBRZA
Numer ogłoszenia: 4077 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza , ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, woj. lubuskie, tel. 68 3813021, faks 68 3813021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE KĄPIELISK NA TERENIE GMINY LUBRZA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na wykonaniu zagospodarowania kąpielisk na terenie gminy Lubrza, dz. ew. nr 1/14 obręb Mostki oraz dz. ew. nr 177/27, 190/6 obręb Przełazy.1.Dane dotyczące zagospodarowania:a) Lokalizacja: Działka oznaczona nr ewid. 1/14 znajduje się w obrębie miejscowości Mostki-Przełazy a dz. nr ewid. 177/27 i 190/6 znajdują się w obrębie miejscowości Przełazy w gminie Lubrza. 2. Charakterystyka istniejącej zabudowy - Dz. nr 1/14 obręb Mostki - Przełazy: Działka jest niezabudowana o charakterystyce równinnej, porośnięta trawą i nieregularnym drzewostanem liściastym. W części wykorzystywana jest rekreacyjnie na kąpielisko. Teren nie jest w strefie ochrony konserwatorskiej i nie występują tam stanowiska archeologiczne.-Dz. nr 17/27 obręb Przełazy - Działka jest niezabudowana o charakterystyce pochyłej w kierunku wschodnim, porośnięta trawą i nieregularnym drzewostanem liściastym. Na terenie działki zlokalizowane jest piaszczyste boisko do siatkówki plażowej nie spełniające podstawowych parametrów. W części wykorzystywana jest rekreacyjnie na kąpielisko i boisko do gry w siatkówkę plażową. Teren nie jest w strefie ochrony konserwatorskiej i nie występują tam stanowiska archeologiczne.-Dz. nr 190/6 obręb Przełazy - Działka stanowi drogę wewnętrzną jako dojście do kąpieliska położonego w centrum miejscowości. Jest niezabudowana o charakterystyce pochyłej w kierunku wschodnim, porośnięta trawą z utwardzeniem gruntowym. 3. Rozwiązania projektowe: a) dz. nr 1/14 obręb Mostki - Przełazy Planowane zadanie obejmuje wykonanie siłowni plenerowej składającej się z 6 urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej umożliwiających jednocześnie ćwiczenia różnych partii ciała 10 osobom oraz montaż 3 ławek, oraz koszy na śmieci i 1 5-stanowiskowego stojaka na rowery. Projektowane zagospodarowanie w tym miejsca montażu ww. elementów przedstawia rys. nr 1A Projektu Budowlanego. Parametry elementów określone są w pkt. 4 (rozwiązania szczegółowe) w Projekcie budowlanym. b) dz. nr 177/27 obręb Przełazy Projektowane zadanie obejmuje wykonanie boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 14x24m, wykonanie siłowni plenerowej składającej się z 6 urządzeń z 10 stanowiskami do ćwiczeń, montaż ławek - 5 szt., koszy na śmieci - 3 szt. i 1 5-stanowiskowego stojaka na rowery, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i kosztorysową. Projektowane zagospodarowanie przedstawia rys. nr 1B i 2. Projektu Budowlanego. Parametry elementów określone są w pkt. 4 (rozwiązania szczegółowe) w Projekcie budowlanym. c) dz. nr 190/6 obręb Przełazy Projektowane zadanie obejmuje montaż 3 lamp solarnych, 2 koszy na śmieci oraz 1 5-stanowiskowego stojaka na rowery. Układ zagospodarowania przedstawia rys. nr 1C. Parametry elementów określone są w pkt. 4 (rozwiązania szczegółowe) w Projekcie budowlanym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest jest wnieść wadium w wysokości 3.500 PLN ( trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Szczegółowa informacja na temat wadium została przedstawiona w DZIALE 21 SIWZ - WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu na obszarach rekreacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, potwierdzonych dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane roboty, że zostały one wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2013.907 j.t.) w następujących specjalnościach: 1) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; Wypełniony kosztorys ofertowy - wg wzoru w załączniku nr 12

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postępowania wprowadzone zostały w projekcie umowy - załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubrza ul. Świebodzińska 68 66-218 Lubrza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lubrza ul. Świebodzińska 68 66-218 Lubrza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach Programu rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa I Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.