To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Nowy Sącz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Z TERENU MIASTA NOWY SĄCZ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE,.
Numer ogłoszenia: 40770 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16999 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 442 35 68, faks 18 442 35 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Z TERENU MIASTA NOWY SĄCZ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE,..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Papier do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania format A4 gramatura 80g/m2 - 500 ryz, Tonery: Canon LASERBASE - MF5770 - 11 sztuk, Cannon IR2520- 6 sztuk, Canon iR2220i - C-EXV 3 - 10 sztuk, Panasonic DP 1520P-DQ-TU10J-PB - 14 sztuk, Samsung ML2571- 3 sztuki, HP DJ 3052 - 5 sztuk, Samsung ML1660 - 10 sztuk, Samsung ML 1640 - 6 sztuk, Konica-Minolta C220 - C/Y/M/K 4 sztuki(1 komplet), Samsung ML-2571N-ML-2010D3 - 5 sztuk, Samsung SCX-4729 FD- Czarny 10 sztuk, Panasonic Workio 8016 - DQ-TU10J - 2 sztuk, Konica-Minolta Biz Hub 211 - E260 - 3 sztuk, Cannon isensys MF4370dn - Cannon FX-10 - 5 sztuk, Materiały biurowe: Skoroszyt wpinany miękki A4 - 1200 sztuka, Segregator A4 z mechanizmem dźwigowym - 50mm - 200 sztuk, Segregator A4 z mechanizmem dzwigowym - 70mm - 200 sztuk, Koszulka na dokumenty A4 wykonana z krystalicznej folii PP, antyrefleksyjne, wzmocniony brzeg oraz pasek z europerforacją. Grubość 50 mic. Opakowanie 100 sztuk - 40 opakowań, Długopis - BIC ORANGE niebieski - 1200 sztuk Zeszyt w kratkę A4 - 96 k. - 1200 sztuk, Blok do flipchartu uniwersalny papierowy - standardowy rozmiar - gładki, 40 kartek - wymiary:1000 x 650 mm blok - 136 bloków, Pisaki do tablic permamentny, końcówka okrągła niebieski, czarny - 272 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło współfinansowania dla niniejszego zamówienia stanowią środki Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach realizacji projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostaw papieru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. SABINA Stanisław Motyka, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 16, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5135,00
Oferta z najniższą ceną: 5135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5479,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E-silver Sp. j., ul. Franciszkańska 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16790,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10453,00
Oferta z najniższą ceną: 10453,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15661,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pozostałych materiałów i akcesoriów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.NET, ul. Wadowicka 8A,, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14998,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8858,08
Oferta z najniższą ceną: 8858,08 / Oferta z najwyższą ceną: 10784,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.42.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - (...)".
- "Modernizacja instalacji ciepła technologicznego i instalacji wody zimnej na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu".
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.