eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługi stróżowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Bytom: Usługi stróżowania
Numer ogłoszenia: 407638 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi stróżowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem nin. zamówienia jest usługa całodobowego stróżowania obiektów, z podziałem na trzy części: Część I obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów położonych w Bytomiu przy : 1) ul.Popiełuszki 1, 2) ul.Chorzowskiej 12 (obiekty po byłej KWK Rozbark) 3) ul.Reja (obiekty Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej), na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji; Informacje dodatkowe: wszystkie obiekty posiadają pomieszczenia służbowe do wykorzystywania przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania. 1.Ogrzewanie: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki pomieszczenia bez ogrzewania, b) w obiekcie przy ul. Reja ogrzewanie węglowe - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opał, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - ogrzewanie z nitki ciepłowniczej. Zamawiający nie ponosi kosztów ogrzewania. 2.Energia elektryczna: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki brak energii elektrycznej, b) w obiekcie przy ul. Reja - istnieją punkty oświetleniowe i poboru energii elektrycznej. Koszty ponosi Zamawiający, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - istnieją punkty oświetleniowe i poboru energii elektrycznej. Koszty ponosi Zamawiający. 3.Woda i ścieki: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki - brak dostępu do wody, b) w obiekcie przy ul. Reja - brak dostępu do wody, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - brak dostępu do wody. Wykonana winien zapewnić na własny koszt toalety przenośne. 4.Psy: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki - 3 psy, b) w obiekcie przy ul. Reja - 1 pies, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - 1 pies. Koszty szczepienia i wyżywienia psów ponosi Wykonawca. Część II obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów położonych w Bytomiu przy ul. Brzezińskiej 27 (obiekty Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej) i czynności związanych z całodobową obsługą parkingu dla pojazdów usuniętych z drogi publicznej lub strefy ruchu w przypadkach określonych w art. 50a i 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz pobierania na rzecz Miasta Bytomia opłaty z tytułu usuwania pojazdów i świadczenia usług parkingowych na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 5 do specyfikacji. Obecnie na parkingu znajduje się około 80 pojazdów, średnio rocznie przewidywane jest ok. 120. W niniejszym obiekcie znajdują się pomieszczenia służbowe do wykorzystywania przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania wyposażone w ogrzewanie elektryczne. Średnie koszty energii elektrycznej ponoszone przez Wykonawcę na podstawie rozliczenia z Zamawiającym wynosiły z tytułu ogrzewania w sezonie grzewczym w roku 2010/2011 około 300 zł miesięcznie. Wykonawca winien zawrzeć umowę na dostawę wody i odprowadzanie ścieków z BPK Sp. z o.o. w Bytomiu i ponosić koszty ( średnie zużycie wody w roku 2011 wyniosło 1m3/miesiąc). Na terenie obiektu znajduje się pies - koszty szczepienia i wyżywienia ponosi Wykonawca. Część III obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów i terenu w dzielnicy Karb w Bytomiu w rejonie ulic: Pocztowej, Technicznej i Falistej na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji; Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie pomieszczenie wykorzystywane przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania, zapewnić na własny koszt toaletę przenośną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usług jak opisane w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: dla części I - 8 700,00 zł dla części II - 1 700,00 zł. dla części III - 800,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Urząd Miejski w Bytomiu GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła odpowiednio: Usługi stróżowania cz. I - wadium, Usługi stróżowania cz. II - wadium, Usługi stróżowania cz. III - wadium. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 - pok. nr 301. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gminę Bytom reprezentowaną przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu) 7. Zamawiający: 1) zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp, 2) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, 3) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularza oferty oraz (jeżeli dotyczy) b)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

część 1 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany cen jednostkowych oraz wartości umowy brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. część 2 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany cen jednostkowych oraz wartości umowy brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. część 3 1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej : 1)zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2)zmiana wynagrodzenia WYKONAWCY (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby WYKONAWCY wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody ZAMAWIAJĄCEGO na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3.Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301) 41-902 Bytom , ul.Parkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu, Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój nr 243) 41-902 Bytom , ul.Parkowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi stróżowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów położonych w Bytomiu przy : 1) ul.Popiełuszki 1, 2) ul.Chorzowskiej 12 (obiekty po byłej KWK Rozbark) 3) ul.Reja (obiekty Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej), na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji; Informacje dodatkowe: wszystkie obiekty posiadają pomieszczenia służbowe do wykorzystywania przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania. 1.Ogrzewanie: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki pomieszczenia bez ogrzewania, b) w obiekcie przy ul. Reja ogrzewanie węglowe - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opał, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - ogrzewanie z nitki ciepłowniczej. Zamawiający nie ponosi kosztów ogrzewania. 2.Energia elektryczna: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki brak energii elektrycznej, b) w obiekcie przy ul. Reja - istnieją punkty oświetleniowe i poboru energii elektrycznej. Koszty ponosi Zamawiający, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - istnieją punkty oświetleniowe i poboru energii elektrycznej. Koszty ponosi Zamawiający. 3.Woda i ścieki: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki - brak dostępu do wody, b) w obiekcie przy ul. Reja - brak dostępu do wody, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - brak dostępu do wody. Wykonana winien zapewnić na własny koszt toalety przenośne. 4.Psy: a) w obiekcie przy ul. Popiełuszki - 3 psy, b) w obiekcie przy ul. Reja - 1 pies, c) w obiekcie przy ul. Chorzowskiej - 1 pies. Koszty szczepienia i wyżywienia psów ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi stróżowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów położonych w Bytomiu przy ul. Brzezińskiej 27 (obiekty Górnośląskiej Kolei Wąskotorowej) i czynności związanych z całodobową obsługą parkingu dla pojazdów usuniętych z drogi publicznej lub strefy ruchu w przypadkach określonych w art. 50a i 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz pobierania na rzecz Miasta Bytomia opłaty z tytułu usuwania pojazdów i świadczenia usług parkingowych na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 5 do specyfikacji. Obecnie na parkingu znajduje się około 80 pojazdów, średnio rocznie przewidywane jest ok. 120. W niniejszym obiekcie znajdują się pomieszczenia służbowe do wykorzystywania przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania wyposażone w ogrzewanie elektryczne. Średnie koszty energii elektrycznej ponoszone przez Wykonawcę na podstawie rozliczenia z Zamawiającym wynosiły z tytułu ogrzewania w sezonie grzewczym w roku 2010/2011 około 300 zł miesięcznie. Wykonawca winien zawrzeć umowę na dostawę wody i odprowadzanie ścieków z BPK Sp. z o.o. w Bytomiu i ponosić koszty ( średnie zużycie wody w roku 2011 wyniosło 1m3/miesiąc). Na terenie obiektu znajduje się pies - koszty szczepienia i wyżywienia ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi stróżowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje usługę całodobowego stróżowania obiektów i terenu w dzielnicy Karb w Bytomiu w rejonie ulic: Pocztowej, Technicznej i Falistej na warunkach określonych w postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji; Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie pomieszczenie wykorzystywane przez osoby wykonujące świadczenie usługi stróżowania, zapewnić na własny koszt toaletę przenośną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.