eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja węzłów cieplnych w oddziałach POSiR w latach 2011-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Poznań: Konserwacja węzłów cieplnych w oddziałach POSiR w latach 2011-2012
Numer ogłoszenia: 407544 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, faks 061 8334651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja węzłów cieplnych w oddziałach POSiR w latach 2011-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR: 1.węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni praz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej Arena w Poznaniu, ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 2.węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w Ośrodku POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34 - Hala B, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 3.węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w Ośrodku POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 4.węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w Obiekcie 408 - Hangar w Poznaniu, ul. Wiankowa 3, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 5.węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w Obiekcie 302 - Wieża w Poznaniu, ul. Wiankowa 3, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 6.węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w Obiekcie 422 w Poznaniu, ul. Wiankowa 3, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 7.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym budynku sanitarnego Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106a, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 8.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV Trybuna) w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 9.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (III Trybuna) w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); 10.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (I Trybuna) w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z przedmiarem robót oraz zakresem prac (załącznik 1 i 11 do siwz); Wymagany czas reakcji po telefonicznym zgłoszeniu awarii: do 2-ch godzin. Szczegółowy opis zakresu robót zawiera przedmiar robót - zał. 1 oraz zakres prac - załącznik nr 11 do siwz. Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach. W każdym z w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub, nakrętek, bezpieczników itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia. Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie usług tego samego rodzaju, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od jego udzielenia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami (minimum 1 osoba) posiadającymi aktualne energetyczne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie obsługi i konserwacji instalacji co i cwu, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, automatyki i akpia oraz instalacji i urządzeń elektrycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dolączyć Oświadczenie wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, na usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, jeśli zmiana nastąpi w czasie trwania umowy. Zmiana stawek podatku VAT, spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostanie niezmienna. Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji w/w wynagrodzenia, po zakończeniu roku kalendarzowego o roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS za rok poprzedzający rok w którym następuje waloryzacja, jednak nie więcej niż o 2%. Zamawiający przewiduje przekazanie administrowania obiektem Stadion Miejski, ul. Bułgarska 5/7 Poznań operatorowi, czego skutkiem może być wyłączenie konserwacji wszystkich węzłów na tym oddziale z zakresu zamówienia. O fakcie wyłonienia operatora i przekazania usługi konserwacji węzłów na tym oddziale Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zostanie powiadomiony pisemnie. Zmiany do umowy wprowadzone zostaną aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, pokój 106 i 107 lub za zaliczeniem pocztowym za cenę 15,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.