Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr 94, 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Waldemar Duszeńko tel. 076 8357781 fax 076 8357778, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8357781, fax 076 8377778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. Dolnośląskie, tel. 076 8357781, fax 076 8357778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Utrzymanie dróg krajowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr 94, 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo dolnośląskie- droga krajowa nr 94 odcinek Krzywa-Chojnów od km, dr. kraj. nr 3 odc. Potoczek-Polkowice i odc. Biedrzychowa-Lubin, dr. kraj. nr 12 odc. Jędrzychowice-Wschowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontów następującymi metodami: 1. remont cząstkowy masą z betonu asfaltowego (standard I) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych. 2. frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno śr. grubość frezowanej warstwy 4 cm z wyrównaniem podbudowy miesz.mineralno-bitumiczną i wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, warstwa ścieralna. 3. uzupełnienie zaniżonych poboczy frezowiną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o potencjale ekonomiczno-finansowym, kadrowym oraz doświadczeniu sporządzone na załączonych do SIWZ formularzach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno średnia grubość frezowanej warstwy 4 cm w ilości 1648 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi C484 w ilości 50,0 ton, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, warstwa ścieralna grubości 4 cm w ilości 4160,0 m2, - uzupełnienie zaniżonych poboczy frezowiną w ilości 650,0 m2, - remont cząstkowy nawierzchni masą z betonu asfaltowego (standard I) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych - głębokość 4-6 cm wraz ze skropieniem emulsją dna i boków łaty w ilości 1020,0 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie /Rachunku zysków i strat/pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu - przecinarki z tarczą diamentowa, frezarkę o szer. 0,50 m, wytwórnię mas bitumicznych (własną bądź dzierżawioną-pismo od wydzierżawiającego, lub kupno masy bit. - potwierdzenie od sprzedawcy) o wydajności min 3o Mg/h, komplet walców- stalowy i ogumiony, środki transportowe. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostawnich 5 lat. a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał dwie roboty w zakresie remontu nawierzchni bitumicznej masą z betonu asfaltowego o łacznej ilości minimum 4000 m2 i wartości każdego z zamówień co najmniej 150 000 PLN, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiajacy unieważni postępowanie jeżeli wystąpi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 7.1.1. Instrukcji dla wykonawców, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawu Pzp, zgodne z treścią formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 8.1.7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1. Dane finansowe Wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- za ten okres, należy przedstawić na formularzu zgodnym z treścią Formularza3.6. 8.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt.7.2.1.1) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3,2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołaczone kopie uprawnień. Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia budowlane, wykazać przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.2.5. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.3. Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwuerdzajace, że wymienione w informacji roboty zoztały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłuwem terminu składania ofert; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie ul. Mickiewicza 61 67-200 Głogów w Świetlicy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące zamówienia opublikowane zostało w BZP Nr 40 z dnia 14 lutego 2006 r. pod poz. 8435. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Karmelkowej 4 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- BZP.2711.34.2025.MP Usługa noclegowa w dniach 21-26.09.2025r. w związku z Międzynarodową Konferencją pt.: "Europejskie relacje kulturowe w ramach Trójkąta Weimarskiego".
- Dostawa bielizny pościelowej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej wraz z likwidacją bezodpływowych zbiorników dla budynków objętych zarządem ZZK - 2 ZADANIA.
- Odbudowa drogi wojewódzkiej nr 390 w Lądku Zdroju od km 25+910 do km 27+200
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni dróg osiedlowych ulic Podleśna i Sadowisko
- Modernizacja dróg rolniczych
- Remont pasa drogowego na odcinku Małachowo Złych Miejsc - Witkowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 260
- Remont ciągu dróg gminnych nr 113473E i 113051E w miejscowości Łaszczyn
- Remont pasa drogowego na odcinku Obora-Piekary w ciągu DW 190
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.