Ogłoszenie z dnia 2006-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: instalacja i uruchomienie 21-kw systemu fotowoltaicznego na dachu i tzw. mozaice gmachu Wydziału Inżynierii Środowiska (Zaprojektowanie, zakup i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na Gmachu Inżynierii Środowiska w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 20 wraz z dostawą i montażem modułów fotowoltaicznych) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Warszawska, do kontaktów: Elżbieta Szmajda, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6606630, fax 022 6286075, e-mail: e.szmajda@ca.pw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: instalacja i uruchomienie 21-kw systemu fotowoltaicznego na dachu i tzw. mozaice gmachu Wydziału Inżynierii Środowiska (Zaprojektowanie, zakup i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na Gmachu Inżynierii Środowiska w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 20 wraz z dostawą i montażem modułów fotowoltaicznych). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmach Inżynierii Środowiska 00-653 Warszawa ul. Nowowiejska 20. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zakup i wykonanie instalacji fotowoltaicznych na Gmachu Inżynierii Środowiska w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 20 wraz z dostawą i montażem modułów fotowoltaicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejszej niż 500 tys. zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 tys zł. - Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. 2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). - Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. - Informację na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość wg szacowanych kosztów 409 836,06 + 22% (VAT) = 500 000 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 1 mln. zł rocznie. - dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł. - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 500 tys. zł. - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska projektanta z 5-cio letnim stażem pracy - uprawnienia do projektowania w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (uprawnienia do projektowania w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane), - musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z 5-cio letnim stażem pracy (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane) - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2001 do 31.12.2005, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie instalacji trzech systemów ogniw fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 10 kW każdy, w tym jedna z nich o mocy przynajmniej 15 kW. - Wykonawca musi wykazać, że wykonał przynajmniej jeden projekt instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na fasadzie lub dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 15 kW Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z danymi zawartymi w pkt. II.1.6 niniejszego ogłoszenia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 12:30, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, Gmach Główny PW pomieszczenie 154.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja neonu "ŚWIATŁOTRYSK" w Parku Kępa Potocka.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
- Sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do badań kontroli jakości wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy
- ,,Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji (33 szt. komputerów stacjonarnych, 33 szt. monitorów, 20 szt. monitorów z wbudowaną stacją dokującą, 30 szt. laptopów)"
- "Świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej konserwacji urządzeń dźwigowych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych - Nowowiejska 15/19 i Koszykowa 75"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie..(drugie postępowanie)
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Roboty budowlane w I LO w Szamotułach
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
- Modernizacja oświetlenia hali sportowej Powiatowego Centrum Sportu w Nowym Tomyślu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.