eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Przebudowa ul. Sienkiewicza w Pszczółkach



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 40740 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Pszczółki: Przebudowa ul. Sienkiewicza w Pszczółkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369868


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8181


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, krajowy numer identyfikacyjny 54505300000, ul. ul. Pomorska  18, 83032   Pszczółki, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 839 128, faks , e-mail urzad@pszczolki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pszczolki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Sienkiewicza w Pszczółkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPZ.271.1.40.2016.EK/EJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEBUDOWA UL. SIENKIEWICZA W PSZCZÓŁKACH WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA Zakres robót obejmuje: 1.1. Przebudowę drogi usytuowanej na dz. 463, 69/5, 69/8, 68/5, 67/6, 66/2, cz. dz.81/1, cz. dz 94/1 od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul Sportową oraz na działkach oznaczonych nr 67/4, 92/4, 106/6 stanowiących ulicę Henryka Sienkiewicza w Pszczółkach (nawierzchnia drogi z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru szarego, wydzielony ciąg pieszy na jezdni z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru żółtego, chodniki z kostki betonowej o grubości 6 cm koloru żółtego, zjazdy z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru szarego, parkingi i miejsca postojowe z kostki betonowej o grubości 8 cm koloru granatowego). Szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu. Należy wyregulować istniejące studzienki, zawory, zasuwy, włazy oraz wykonać humusowanie skarp poboczy z obsianiem trawą. 1.2. Budowę kanalizacji deszczowej z włączeniem do sieci istniejących w ul. Mickiewicza i ul. Konopnickiej. 1.3. Budowę oświetlenia ulicznego. 1.4. Przebudowę oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej i gazowej w miejscach kolizji z układem drogowym. 1.5. Wycinkę istniejących drzew i karpin. Zdemontowane w ramach realizacji inwestycji nieuszkodzone płyty drogowe YOMB należy oczyścić i ułożyć zesztaplowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości max. do 10 km. Uszkodzone nienadające się do powtórnego wbudowania płyty YOMB należy zutylizować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. Zdemontowane kraty z istniejących wpustów deszczowych należy przekazać Zamawiającemu. Wykazany w dokumentacji projektowej zakres przeznaczony do wykonania przez Energię Oświetlenie Sopot należy wykonać w ramach zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej - kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. Zamawiający wymaga stosowania kostki brukowej barwionej w całej masie. 2. REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ. Zadanie obejmuje remont infrastruktury wodociągowej zlokalizowanej w obszarze realizowanej inwestycji, od sieci zlokalizowanej na wysokości działki nr 106/1 do działki nr 86/1. W przypadku wystąpienia infrastruktury wodociągowej wykonanej z innego materiału niż PE należy wymienić dany odcinek na jednolity materiał (PE) o średnicy 110 mm, natomiast w przypadku stwierdzenia niesprawności zasuw lub hydrantów należy je wymienić. Parametry infrastruktury wodociągowej: - sieć wodociągowa - długość około 400 mb, - 6 hydrantów nadziemnych, - ok. 23 przyłącza o długości około 138 mb, - 4 przełączenia sieci wodociągowej, o średnicy DN 160 -1 szt., DN 110 - 2 szt., DN 90- 1szt. Zamawiający nie posiada wiedzy na temat stanu technicznego infrastruktury wodociągowej, niezbędny zakres prac remontowych należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie dokonania odkrywki. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania prac przy zastosowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Obmiar wykonanych prac musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. REMONT NAWIERZCHNI ULICY BRZECHWY W PSZCZÓŁKACH. Zakres zadania obejmuje: - demontaż istniejących płyt Yomb na odcinku ok.120 mb; - korytowanie; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni szer. 4 m na długości ok. 170 mb z ułożeniem wjazdów i podejść do furtek z nieuszkodzonych płyt YOMB pochodzących z demontażu ul. Brzechwy i Sienkiewicza; - zamulenie nawierzchni. 4. REMONT NAWIERZCHNI ODCINKA ULICY WITOSA W PSZCZÓŁKACH. Zakres zadania obejmuje: - demontaż istniejących płyt Yomb na odcinku ok.70 mb; - korytowanie; - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm; - ułożenie nawierzchni szer. 4 m na długości ok. 80 mb z ułożeniem wjazdów i podejść do furtek z nieuszkodzonych płyt YOMB pochodzących z demontażu ul. Witosa i Sienkiewicza; - zamulenie nawierzchni. Przebudowywane drogi muszą zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - wykonanie sieci wodociągowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2474463.29
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROVIA POLSKA S.A. ,  wroclaw@eurovia.pl,  Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5 55-040 Kobierzyce,  55-040,  Bielany Wrocławskie,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1715547.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1715547.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3316326.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.