Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stężyca: budowa sali gimnastycznej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Stężyca, do kontaktów: Jacek Romiński, ul. 9 Marca 7, 83-322 Stężyca, woj. pomorskie, tel. 058 684-33-05, 44, 45, fax 058 6843305, e-mail: stezyca@gminastezyca.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Gołubie , Gmina Stężyca. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej - Kubatura 2000 m 3 , wym. 12 x 24 , konstrucja szkieletowa stalowa , wypełnienie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. wypełniony formularz ofertowy wraz z niezbędnymi załącznikami 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3. aktualne zaświadczenie właściewgo naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu Ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające wartością przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonywania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie / referencje oraz protokoły odbiorów / 6. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu technicznego w okresie ostatnich 3 lat 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro , poniżej kwoty okreslonej w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.09.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: kazda oferta musi być zabezpieczona wadium ( zgodnie z art 45 pzp ) w kwocie 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zgodną z przedmiotem zamówienia 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zamówienia obiektów o kubaturze min 2000 m 3 odpowiadające wartością przedmiotu zamówienia 3. Posiadają zdolność kredtową w wysokości min 1 mln zł 4. wypełniony kosztorys ofertowy szvczegółowy na podstawie załączonych przedmiarów do SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załaczonych dokumentów musi wynikac jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenia zamówienia a leżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadające wartością przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonywania , oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie / referencje oraz protokoły odbiorów / 3. informacja z banku o posiadnej zdolności kredytowej 4. kosztorys szczegółowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie urzędu , lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 13:15, Urząd Gminy Stężyca 83-322 Stężyca ul. 9 Marca 7 pok. nr 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.
INNE PRZETARGI STĘŻYCA
więcej: przetargi STĘŻYCA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





